Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 10. august 2021

Vi har vært på Håholmen mange ganger i Ragnar Thorseth sin tid. Gjensynet var hyggelig, Det var utvidet en dal og malt opp i andre farger. Rommet vi fikk - Brenneriet 1 - var hyggelig, men noen hadde ødelagt/fjernet rullgardinen på takvinduet. Det burde man ha reparert før man slapp gjester inn. Ikke lett å sove en sommernatt uten at det blir mørkt på soverommet. Deilig med en spasertur på holmen - men da regnværet satte inn kunne det vært OK med en TV på rommet!
Frokosten var god, vi kom tidlig og de som kom etter oss måtte stå en del i kø.
Midt under frokosten begynte betjeningen og vaske vinduene. Smaker ikke så godt med frokost når bøtta med salmiakk vann står ved siden av bordet og salmiakk lukten river i nesa. Her må det være noen i ledelsen som har tenkt feil!?

1  Takk, Victor R
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var på dagsbesøk på Håholmen, og hadde ønsker om lunch, men ble veldig kuffet over at det ikke fantes annen servering enn koldtbord til ca kr 500 pr pers. Da ble det en is på hver, vi var 7 personer i følget håper at dette blir en mulighet neste år

Takk, gretes_rvikr2020
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi vår på tur mot Kristiansund sent en torsdag kveld og bestemte oss for å prøve Håholmen - vi har bodd her før og var kjempefornøyd.
Vi hadde ikke booket på forhånd, men de hadde et ledig rom. Vi ble hentet på kvelden utenom de normale tiden i vikingeskipet av en hyggelig skipper.
Vertskapet var veldig hyggelige og vi hadde to fantastiske dager. Med god mat, hyggelig vertskap og kos i pub’n på kvelden etter mat med spill for hele familien. Et sted vi reiser tilbake til og anbefaler på det varmeste.

Takk, HPOlsen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var max uheldig med oppholdet. Ble kjørt over i åpen båt i 15 sekundmeters vind og ankom derfor kliss bløte. Og da mener jeg søkk våte etter å ha fått bølger av sjøvann over oss. Undret meg veldig over at ikke vi fikk redningsvest på også, det føltes ikke trygt. Bespisningen på restauranten var særdeles treg, tok én time før første rett kom. Servitør som virket veldig uerfaren. Når maten først kom, var den veldig god. Frokosten, her klarte ikke personalet å klargjøre bord til gjestene som ankom inkludert oss selv (selv om de virket mange på jobb) så endte opp med å rydde klart og vaske bordet selv. Fantastisk sted og øy som må oppleves, og regner med at vi bare var veldig uheldig både med vær og at det var fullbooket i kombo med uerfaren personell. La derfor ikke denne anmeldelsen skremme deg fra å besøke stedet :-)

Takk, Y4437IIsusanh
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse, henting i vikingskip, silkemyke senger i gammel kystkultur, veldig god mat og service. Blikkstille hav i maksvær var prikken over i-en. Perfekt spansk rødvin til klippfisk servert på Ytterbrygga Restaurant.

Takk, TangoLima63