Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Nydelig plass og høy comfort! Super god seng, dyner, pledd og nydelige møbler. Service tipp topp. Koselig kvelds belysning både inne og ute. Var utstyr til å lage kaffe, te, eller kako. Rent og pent toalett og dusj ute i det fri ☺️ anbefales..

Takk, Frucvr
Kristian Fjæra, Eier på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2021

Tusen takk for besøket, det var veldig hyggelig, dere er hjertelig velkommen igjen :-D

Anmeldt 17. august 2021

Ypperlig glamping i naturskjønne omgivelser. En nydelig dome med en unik utsikt. Vi opplevde god service og nydelig mat. Dette frister absolutt til gjentakelse, og vi har allerede anbefalt dette til andre. Det tar knappe ti minutter fra bilen og opp til domen, noe som gjør turen tilgjengelig for de aller fleste. Vi kommer mer enn gjerne tilbake!

1  Takk, N2086LXmariush

Anmeldt 7. august 2021

De som leier ut er utrolig behjelpsomme og fine folk som gjorde det lille ekstra for opplevelsen. Nydelig utsikt, gode senger og god mat. Perfekt glamping. Fine turområder i nærheten (både via Ferrara og jettegrytene).

Takk, 944cecilies

Anmeldt 2. august 2021

Fantastisk beliggenhet med mulighet for en aktiv ferie, masse flotte fjellturer, jettegryter, via ferrata, fossefall med mye mer. Gode senget, uteplass. Fjord og fjell slår aldri fjell .

Vertskapet og eier gir det ekstra servicen og plassen er helt ny!

Takk, 129toneg

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En flott dome med nydelig utsikt og beliggenhet. Bortgjemt og privat, samtidig ikke langt å gå fra parkeringen. Nydelig naturomgivelser. God service og hyggelig vertskap. Mange muligheter rett ved for dem som er glad i friske aktiviteter i naturen. Anbefales og kommer gjerne tilbake.

Takk, AnneA75