Anmeldt 3. september 2021

Fantastisk opplevelse fikk vi de dagene vi var her. Det er unikt, mye aktiviteter og fantastiske natur! Alt er også veldig nærme, så man kan oppleve mye på noen få dager! Utenom det så ble vi tatt godt imot fra første stund, man føler seg velkommen og hjemme:) Hit skal vi igjen!

Takk, bryandonk
Kristian Fjæra, Eier på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2021

Tusen takk for besøket, det var veldig hyggelig, dere er hjertelig velkommen igjen :-D

Anmeldt 30. august 2021

Magisk sted, hyggelig vertskap og en unik opplevelse. For en utsikt. Kort gåtur opp til domene. God seng og komfort. Rent og pent. Vi kommer gjerne igjen en annen gang. Dette anbefales på det sterkeste :)

Takk, heidigrinde

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Nydelig plass og høy comfort! Super god seng, dyner, pledd og nydelige møbler. Service tipp topp. Koselig kvelds belysning både inne og ute. Var utstyr til å lage kaffe, te, eller kako. Rent og pent toalett og dusj ute i det fri ☺️ anbefales..

Takk, Frucvr

Anmeldt 17. august 2021

Ypperlig glamping i naturskjønne omgivelser. En nydelig dome med en unik utsikt. Vi opplevde god service og nydelig mat. Dette frister absolutt til gjentakelse, og vi har allerede anbefalt dette til andre. Det tar knappe ti minutter fra bilen og opp til domen, noe som gjør turen tilgjengelig for de aller fleste. Vi kommer mer enn gjerne tilbake!

1  Takk, N2086LXmariush

Anmeldt 7. august 2021

De som leier ut er utrolig behjelpsomme og fine folk som gjorde det lille ekstra for opplevelsen. Nydelig utsikt, gode senger og god mat. Perfekt glamping. Fine turområder i nærheten (både via Ferrara og jettegrytene).

Takk, 944cecilies