Anmeldt 25. juli 2022

Jeg var så heldig at jeg vant en natt i glampingtelt for 2 med frokost og 2 timer i sauna i en giveaway på Instagram i april i år. Det var en fantastisk premie og vi storkoste oss både med glampingen og i saunaen. Spesielt ble det en magisk stemning på kvelden når alle lysene var tent. Vertskapet var utrulig hyggelige og bidro til at vi fikk en flott opplevelse❤️Anbefaler virkelig en tur til denne glampingen. Det var en utrolig fantastisk opplevelse og vi tar med oss mange gode minner fra denne turen❤️

Takk, Mette_Lill
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2022

Tusen takk for besøket, og så kjekt at premien falt i smak.
Det er så kjekt når noen settet så stor pris på det:-)
Gleder oss til neste gang dere kommer!
Fortsatt god sommer.

Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Super service, nydelig plass og dome! Gode og renslig sanitærforhold og gir muligheten til å våkne til fantastisk utsikt. Noe bratt på vei opp, men med gode sko går det fint. Blir skikkelig bra når strøm blir lagt inn. Vi anbefaler å ta turen.

Romtips: Gode sko til å gå opp til domene
Takk, Trine H
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2022

Tusen takk for besøket, og for så fine ord og tilbakemelding:-)
Veldig kjekt å ha dere på besøk her, og gleder oss til dere kommer tilbake.
Fortsatt god sommer til dere.

Anmeldt 20. juli 2022

Fantastisk opplevelse, kjempe service og oppverting. Dette var virkelig luksus etter flere fjellturer i Hardanger området og overnattinger i telt. Frokosten og sider-vinpakke var fantastisk. Kommer definitivt tilbake!

Takk, charlotteaY526EW
Kristian Fjæra, Eier på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2022

Så kjekt å høre!🤩
Vi blir hoppende glad av sånne tilbakemeldinger! Veldig kjekt å ha dere her, og dere er hjertelig velkommen tilbake, da blir det enda flere severdigheter her🙏🙂
Fortsatt god sommer

Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Verdt et besøk. Kan være som par eller familie. Grei plass til 2 voksne og 2 barn. Tilbyr sauna rett ved glampingen. Kort tur fra bilen og opp en liten knaus , så har man fantastisk utsikt utover fjord og fjell. Mye forskjellig av aktiviteter i nærheten. Får info og tips fra utleier.

Takk, frode_784

Tusen takk for besøket! Veldig hyggelig å ha dere på besøk her hos oss, og tusen takk for så god tilbakemelding 🙏👍
Fortsatt god sommer 🙂

Anmeldt 4. juli 2022

Opplevde god service helt fra ankomst! Vi ble møtt på parkeringen av verten som fulgte oss opp til domen og viste oss hvordan alt fungerte. Han hjalp til og med med å bære litt av bagasjen vår.
Underveis fikk vi også høre litt om historien til både nærområdet - Fjæra, og glampingprosjektet.
Etter innsjekk fikk vi være helt alene og uforstyrret resten av oppholdet.

For oss var dette første erfaring med "glamping"-konseptet. Og vi synes dette absolutt var en fantastisk opplevelse. Kombinasjonen av å være alene og tett på naturen og alle sanseopplevelsene dette gir, og samtidig ha tilgang på fasiliteter som øker komforten var veldig vellykket.

Av fasilitetene i domen er det umulig å ikke nevne sengen. Den var virkelig behagelig!
Ellers satte vi pris på "skikkelig" kaffe (presskanne). Mye bedre enn pulverkaffen man forbinder med camping (og også hotellrom forsåvidt...) Og vi koste oss også med et slag backgammon om kvelden.
Uteplassen var også kjempeflott. Vi var heldig med været under vårt opphold så den ble mye benyttet. Utsikten fra både uteplassen og inne i selve domen er virkelig flott!

Sauna og frokost er ekstratjenester. Vi hadde en pakke med sauna og frokost.
Saunaen var også en veldig flott opplevelse. Denne har også samme flotte utsikt utover Åkrafjorden som fra domene. Alt var klargjort på forhånd. Så vi kunne bare ta lighteren og tenne på veden som lå klar i ovnen. Saunen ble kjempefort varm. Og rett utenfor var det laget til ulike måter for nedkjøling. Bl.a. et flott badekar og en stor vintønne med kaldt vann.

Totalopplevelsen etter oppholdet ved Åkrafjorden Glamping var veldig positiv!
Som hovedpunkter vil vi trekke frem: God service, fantastisk utsikt, god seng og spennende og annerledes opplevelse.
Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Ivar B
Kristian Fjæra, Eier på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2022

Tusen takk for besøket og for fantastisk flott tilbakemelding, det er det kjekkeste vi vet når gjestene våre er så fornøyde 🙏
Gleder oss allerede til dere kommer igjen, og da med enda flere severdigheter på plass😃
Ønsker dere en fortsatt strålende sommer🌞