Anmeldt 21. august 2022 via mobile enheter

Åkrafjorden Glamping var en opplevelse vi absolutt kan anbefale! Nydelig natur og utsikt. Domen var koselig med varme fra ovnen og alt vi trengte for å nyte oppholdet vårt der. Super vert og service, vi kommer gjerne tilbake!

Takk, NinaH1061
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2022

Tusen takk for besøket og for veldig hyggelig tilbakemelding!
Er så kjekt med så hyggelige gjester:-) Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 15. august 2022 via mobile enheter

Fantastisk plass som virkelig må oppleves! Verten er hyggelig og imøtekommende. Vi var to vennepar som tok turen ned i saunaen etter å ha klatret Kyrkjeveggen via ferrata, og dette passet oss perekt. Dersom man ønsker seg en unik opplevelse med tidenes utsikt så er dette plassen.

1  Takk, Solveig E
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2022

Tusen takk for at dere kom hit og besøkte oss i Fjæra!
Og så kjekt dere koste dere både i "Kyrkjeveggen" og hos oss på Glampingen og Heit Åkrafjorden Sauna!
Dere er hjertelig velkommen igjen :-D

Anmeldt 9. august 2022 via mobile enheter

Etter en fin tur på Via Ferrata, var det helt magisk å komme til denne luksuriøse glampingen. Me fikk tatt oss en forfriskende dusj, med verdens fineste utsikt, etterfulgt av en peisvarm dome. Eksta bonus at det var spill, og kaffe / te / kakao me kunne kose oss med.Kristian ga oss en super velkomst, og dette ble absolutt et minne for livet.
Kommer garantert tilbake her!

Romtips: Me er veldig fornøyd med Via Ferrataen, og det gjorde det ekstra kos å komme på denne fantastiske glampingen.
Takk, SuperMarianne
Kristian Fjæra, Eier på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2022

Tusen takk for besøket, så kjekt å høre dere likte dere her på Fjæra, med den fantastiske Via Ferrata Kyrkjeveggen, og på Glampingen vår og dere er hjertelig velkommen tilbake 👍🙂

Anmeldt 3. august 2022

Glamping av høyeste kvalitet. Rent og fint. Nydelig utsikt, som en ikke blir lei av. Går ann å leie badstu som ligger 1 min i gåavstand, unik badstue opplevelse grunnet beliggenhet// utsikt, mulighet for avkjøling i en kald og god utedusj, badekar eller vintønne.
Glampingen har et koselig uteområde hvor en kan nyte kveldene, med noe godt i glasset.
Ble tatt godt i mot med service av god kvalitet. Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, Sirivennen
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2022

Så kjekt å høre! Tusen takk for besøket og for så kjekt dere likte dere sånn:-)
Og dere er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Åkrafjorden Glamping er et sjarmerende sted, med store telt perfekt plassert mot nydelig utsikt over Åkrafjorden og den vestlandske «villmarken» rundt. Her er det deilig mat, veldig god seng, og fantastisk gjestfrihet fra en vert som virkelig har tenkt på alt. Kan varmt anbefales!

Takk, linnhelenel

Tusen takk for besøket, Og takk for veldig fin tilbakemelding:, da blir vi så fryktelig glad!:-)
Hjertelig velkommen tilbake!