Arvid B
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Kristian Fjæra, OwnerÅkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. juni 2023
Tusen takk for besøket, dere fikk oppleve mange av de flotte attraksjonene vi har å by på her i Åkrafjorden og Fjæra.
Og takk for hyggelig tilbakemelding, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.
  • Agoda.com
Exterior
62.4 km fra Åkrafjorden Glamping
Se flere hoteller i Fjæra
Anmeldt 14. juni 2023

Fikk oppholdet som gave i forbindelse med fødselsdag og takknemlig for den fine opplevelsen vi fikk her. Idyllisk beliggenhet på en avsats ca 40 meter over enden av fjorden. Utsikten er ubetalelig og vertskapet var særdeles hyggelige og behjelpelige. Sauna i umiddelbar nærhet ga også pluss til oppholdet sammen med det gode tapasmåltidet som ble gitt en grundig presentasjon. Lokale råvarer er et kjempepluss. Her er det gode muligheter for å slappe av og bare nyte. Anbefales.

Romtips: Prøv saunaen sammen med avkjølende bad innimellom. Veldig forfriskende.
Takk, Jone W
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2023

Tusen takk for særdeles hyggelige ord og positiv tilbakemeldinger:-)
Det gir enorm energi. Veldig kjekt å ha dere her på besøk, og ser frem til dere kommer tilbake, og da til enda bedre opplevelse!
GOD SOMMER :-D

Anmeldt 11. juni 2023

Et fantastisk opphold og vakkert sted. Vi kjørte fra Bergen via Jondal og Odda. Vi ble godt tatt i mot av et meget hyggelig vertskap. Vi ble fulgt opp og ble møtt av en nydelig utsikt. Alt var lagt til rette for et flott opphold. Domen var godt utrustet, fint innredet og en deilig seng med panoramautsikt. Vi manglet ingenting. Satt ute på terassen og nøt utsikten til langt på kveld. Det var også mange fine turer å gå i området. Vi gikk opp Langefossen. Hele oppholdet gav oss mange fine minner, og reiser gjerne tilbake.

Takk, Birthe S
Kristian Fjæra, Eier på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2023

Tusen takk for besøket og så kjekt med så hyggelig tilbakemelding, det betyr veldig mye for oss. 🙏🙂
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juni 2023

Var heldige med været, passer året i rundt å være der og gode turmuligheter. 🌲

Og sauna var helt fantastisk, og nøt utsikt mot fjorden!🏞️

En uforglemmelig tur, det var utrolig flott utsikt å våkne opp til.

Fine omgivelser, rolig område, en veldig god service, og god lokalmat. ✨

Takk, Marioly B
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2023

Tusen takk for besøket og for så fin tilbakemelding, da blir vi fryktelig glade:-)
Var veldig hyggelig å ha dere på besøk, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 28. mai 2023 via mobile enheter

Vi fikk dette oppholdet i bryllupsgave.

Fantastisk fint sted for å kose seg. Ligger litt for seg selv oppe på en høyde med god utsikt utover fjorden. Vi glampet i den domen som het «Padl» og det var meget god standard. Flott interiør med utrolig komfortabel seng og en peis som lett holdt varmen.

Kjørte frokostpakker og tapasmåltid til middag. Oster, spekemat og Sider var 10/10.

Vi digget også at det var mulighet for badstu 100m borti lia! Digg!

Men det som uansett tar toppen av kaka på dette oppholdet er vertskapet. Makan til service har vi ikke vært borti før. Presentasjon av tapas, tilrettelegging av badstu og ellers service med mat, info og tilgjengelighet. 10/10.

Anbefales på det sterkeste 👌🏻

Romtips: Gode sko, sekk til det du skal ha med (10min som er delvis ganske bratt), badeshorts for sauna.
Takk, 597joakimm
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2023

Tusen takk for besøket, og for en så hyggelig tilbakemelding!
Var veldig stas at forloverene deres valgt å gi en gave fra oss til den store dagen deres.
Og så kjekt at det ble en så fin opplevelse for dere, på tross av litt skikkelig Fjæra-Vær.
Hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 13. mai 2023 via mobile enheter

Litt oppi fjellet åpenbarte dette eventyrlige og nasjonalromantiske sted seg. Med den vakraste utsikt utover Åkrafjorden og dei mektige fjell. Sov i den beste seng med utsikt. Her her hadde me alt me trengte. Hyggeleg vert og god service. Kjem absolutt tilbake.

Takk, synnøve s
Kristian Fjæra, Owner på Åkrafjorden Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2023

Tusen takk for hyggelig besøk, og så kjekt at dere endelig kom på besøk innerst i vakreste Åkrafjorden :-)
Takk også for flotte bilder og video, fra både Glamping og Sauna!
Gleder oss til dere kommer tilbake :-)
God sommer