Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Grei pris, rett ved E18. God seng, fint bad, god størrelse på rommet. Frokosten var minimalistisk, bråket fra aircondition forferdelig. Kun en nøkkel til rommet, upraktisk da nøkkel også styrte strømmen på rommet. Helt grei plass, om man kun trenger et sted å sove.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, lena70813
Anmeldt 16. juni 2019

Det var god buffet med godt utvalg. Det var et veldig bra dessert bord. Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Godt med lekeområde for ungene ute og inne. Er en fin plassering langs e-18. Trivelig sted.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, gemortes
Anmeldt 18. januar 2019

Jeg ferdes ofte på E-18 fra Vestfold og sørover. Da er det vanlig å stoppe her for en matbit. På Heimat får du lunsj og middag for en overkommelig pris. Maten er god, og betjeningen hyggelig. (Kanskje kommunikasjonen mellom betjening og kunder blir mye bedre og lettere når alle etter hvert snakker norsk på en lett forståelig måte). Når det gjelder middagsservering er det ikke alltid at alle selvbetjeningsretter er tilgjengelige, men det er et bra utvalg av tallerkenretter å velge mellom. Alt i alt et helt greit sted å stoppe for et måltid, og kunne slappe litt av i hyggelige omgivelser.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, kprivat
Anmeldt 12. september 2018

Bodde en natt her. Korridoren i hotell-delen luktet surt. Rommet var veldig varmt, men hadde et beist av en mobil AC-enhet stående der. Den bråkte så mye at det ikke var mulig hverken å sove eller se TV med den på. Middagstilbudet var helt greit, men frokosten var en vits. Iskalde Egg og bacon, og ellers dårlig utvalg av pålegg. Ok pris på rommet, men kommer nok ikke til å booke her igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Jan K
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

En enkel, liten og koselig kafé på veien mellom Kristiansand og Oslo - et perfekt sted for en matpause. Jeg kan anbefale Cowboyburgeren på det varmeste, noe av det beste jeg har smakt! Og Gourmet Fries’ene skuffet ikke de heller! Dette blir vårt nye faste stoppested - eller kanskje det blir en roadtrip bare for burgeren.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 896ingvilds