“Grei veimat inntil ladestopp”
Anmeldelse av Heimat Brokelandsheia

Heimat Brokelandsheia
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Sundebru
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste en Beiten burger. Den var grei, bedre enn standard fastfood hamburgere. Vi gikk dessverre imot betjeningen anbefaling, som var Cowboy-burger, fordi den har jeg spist før (veldig god, anbefales!). Det skulle vi vel ikke ha gjort...
Rent, kjapt. Hyggelig betjening.
Det er synd at den eneste sukkerfrie brusen de tilbyr er den nye sukkerfrie Coca Cola (tidl. Coca Cola Zero). Absolutt ikke min favoritt! Om dere ikke kan eller vil tilby Pepsi Max, så ta gjerne inn alternativer som Sprite Zero elns.

1  Takk, arjaneinbu

Anmeldt 2. september 2018

Tok en lunsjstopp her på vei fra Sørlandet til Oslo. Jeg spiste egg- og bacon-smørbrød og min samboer spiste omelett. Begge deler var helt greit. Litt lite mat på egg- og bacon-smørbrødet, men godt brød. Varmmat-buffeten så veldig god ut. Standard veikro-priser. Rent og pent og relativt nybygd / moderne.

1  Takk, andrebli
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Maten er helt grei, får sikkert like god burger på Yx rett over gata til mindre pris.. Maten er veldig dyr/overpriset og utvalget er helt elendig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, V5258EQandream
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Dårlig utvalg, dårlig mat, dårlig milkshake til 70 kr. Absolutt langt fra kvalitet og hjemmelaget, ligner mer en dårlig burgersjappe. Aldri mer.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Trlipa
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Helt Ok hotell som er svært overpriset. Greie hotellrom, men minus for at det ikke er kjøleskap. Frokostbuffeten kan man like godt droppe, denne er den mest nitriste jeg noen gang har sett. Lite utvalg, svett ost, varm melk, vasne grønnsaker og frukt. Lite innbydende og velsmakende. Godt brød og Ok at det var mulig å få egg og bacon.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 981eirins

Har du vært i Heimat Brokelandsheia? Del dine erfaringer!