“Fr og hr”
Anmeldelse av Heimat Brokelandsheia

Heimat Brokelandsheia
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Sundebru
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bra utgangspunkt, men kumne gjort mer ut av det. Nye hus, trær og lekeområde rundt, store vinduer med lys og utsikt til lekeplass, hvorfor mørkt og uvennlig buffet og påsmut mat under plastfolie og kalde vafler. Middagsretter var gode tradisjonelle norske. Vennlig betjening. La Heimat få en sjanse, men krev noe mer enn dette. Med hilsen og lykke til. Morten, turist i eget land.

Takk, 382mortenl

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi har stoppet her flere ganger tidligere, men nå er bunnen nådd. Vi hadde to forskjellige middags retter, begge næmest uten smak. Toalettet så ut som en slagmark. Skittent, et pissoar tildekket med en søppelsekk, et toalett manglet sete, avfalls kurven hang på skeive. Det var ikke representativt for et spiseted. Neste gang kjører vi forbi, og tar heller en burger på en bensinstasjon.

Takk, Lars Erik H
Anmeldt 27. juli 2021

Vi bestilte burger med glutenfritt brød. Brødet hadde nok ligger fremme en dag eller to for det var veldig tørt.

De har heller ikke egen olje til pommes frites, dvs. den inneholder spor av gluten, på den positive siden var de nøye med å opplyse om dette.

Takk, toner748
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ikke en plass til å anbefale, biffsnadder uten smak, støtt løk, hvor løken er stekt med skall.
Kjøttkaker og ertestuing var nok også en 2 er. Nok mat men lite smak. Kjøpe kjøttkaker ?

Takk, 118sigurdt
Anmeldt 13. juni 2020

Utvendig ser dette ut som et sted av høy kvalitet og fresh. Dette inntrykket forsvinner raskt når man kommer inn og ser utvalget samt hvor lite delikat utvalget i disken så ut. Prisene er stive ift hva som forventet av kro-mat, men barneporsjonene leverte over all forventning ift porsjoner. Det er lite utvalg av drikke for barn som ikke liker brus- ingen kuli eller solrik. Kun eplosmost og vann.

Jeg bestilte en biffsnadder var helt grei, men jeg hadde forventet mer ift hva prisen var.

Toalettet luktet surt og det var tydelig at det var lenge siden sist vask. Speil var skittent, søppelkassen hang skjevt og det var tomt for såpe. Det virket som om betjeningen var klar over at såpe manglet, for det var satt frem en flaske med håndsprit isteden.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, gunnhj19

Har du vært i Heimat Brokelandsheia? Del dine erfaringer!