“Perfekt stopp på veien”
Anmeldelse av Trixie Restaurant & Bar

Trixie Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Trofors
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Supert sted å stoppe for litt mat når man er på langtur. Veldig gode hamburgere, rask servering og hyggelig service. Kommer tilbake ved neste anledning.

Takk, Gurimor

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God mat med rikelige porsjoner, i et område som ellers har lite restauranter. Stoppet her på vei sørover, og fikk en god matopplevelse! Kaffen var også god

Takk, phenZ90
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god burgermeny, som var rimelig. Hyggelig betjening, som tydelig ønsket at vi skulle kose oss på cafeen

Takk, 906idaw
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

God mat, store porsjoner, god service og lave priser. Bedre kan det knapt bli!
Delikat tilberedt. Dette er en god restaurant i gatekjøkkenkamuflasje.

Takk, arkamp
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Jeg har bestilt burgertallerken (Hawaii) for 115kr. I selve burger var det bare brød (myk, ikke crispy i det hele tatt), kjøtt (jeg ba om godt stekt men fikk medium), saus (thousends Islands - god:) og ananas. Men jeg fikk salat/grønnsaker ved siden av. Pommes fritt var krydret, men veldig god :)

Mine venner bestilte pizza (den liten en er ganske stor ;) og kebab og var også veldig fornøyd :]

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Katarzyna W

Reisende som så på Trixie Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Trixie Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!