“Supert sted for en mat bit langs veien”
Anmeldelse av Trixie Restaurant & Bar

Trixie Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Trofors
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra sted for en matbit på veien. Er store og gode posjoner. Veldig hyggelig betjening, og rimelige priser

Takk, _rjank2015

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Supert sted å stoppe for litt mat når man er på langtur. Veldig gode hamburgere, rask servering og hyggelig service. Kommer tilbake ved neste anledning.

Takk, Gurimor
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God mat med rikelige porsjoner, i et område som ellers har lite restauranter. Stoppet her på vei sørover, og fikk en god matopplevelse! Kaffen var også god

Takk, phenZ90
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god burgermeny, som var rimelig. Hyggelig betjening, som tydelig ønsket at vi skulle kose oss på cafeen

Takk, 906idaw
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

God mat, store porsjoner, god service og lave priser. Bedre kan det knapt bli!
Delikat tilberedt. Dette er en god restaurant i gatekjøkkenkamuflasje.

Takk, arkamp

Reisende som så på Trixie Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Trixie Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!