“Stoppet for litt mat etter en lang kjøretur.”
Anmeldelse av Trixie Restaurant & Bar

Trixie Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Trofors
Anmeldt 2. august 2021

Veldig trivelig sted med kjempegod mat! Hyggelig betjening og service. Kroen v ar litt over halvfull av folk, det var god stemning. Vi ble møtt av en trivelig krovert som ønsket oss velkommen. Han mottok vår bestilling og vi gikk inn i et tilstøtende rom for å finne et bord. Servitøren kom umiddelbart etter oss og tilrettela ting for vårt måltid.
Veldig hyggelig og trivelig sted som vi kommer til å besøke igjen! Fint sted å stoppe når man har kjørt langt .) Tusen takk for maten

Takk, Kirsn2021

Anmeldt 22. november 2020

Veldig fin. God mat,store porsjoner. Hyggelig og ellers veldig koselig, som vanlig. Trevlig service og Coronasikkert.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Coreore
Anmeldt 11. september 2020

fikk en riktig gor pepperbitt. skikkelig stor porsjon med 2 biffer masse pommefries og alt tilbehør.skikkelig god mat. Neste gang jeg kjører den vegen skal jeg også stoppe dser å spise

Dato for besøk: august 2020
Takk, gunnarpaamo
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

God mat av gatekjøkkenstandard. Svært hyggelig betjening. Ingen ting å utsette på noe som helst, men heller ingen stor matopplevelse. Et greit sted å stoppe på turen langs E6.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 203terjek
Anmeldt 27. juli 2020

Kom sulten og forventningsfull inn på mye omtalte Trixie. Var spent på å se en veikro til hyllest for Trofors store tvillinghelter, Marcus og Martinus. Fant ikke dette helt igjen i menyen i like stor grad som jeg hadde håpet. Valget falt på en hawaiitallerken og en cheeseburgertallerken til H. Maten kom like raskt som vi dro igjen, noe som vistes på cheesen som ikke hadde rukket smelte. Ellers ok mat til ok pris.

Takk, karolinea814

Reisende som så på Trixie Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Trixie Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!