Anmeldt 23. august 2020

Campingplassen lå like ved gamle E6, nå er det kommet ny veg lenger oppe så man må kjøre en liten veg ned til plassen.
Campingen ligger fint til i rolige omgivelser ved Svenningelven.
Flott sanitæranlegg med gratis dusj.
Dårlig WiFI.

Takk, BjR1956
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Bodde en natt på et rom på vei nordover. Helt topp! Veldig komfortabelt og skinnende rent. Rolig område, men lett tilgjengelig fra E6. Hyggelig betjening, fikk raskt svar på e-post når jeg tok kontakt.

Takk, MissRetro
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Teltet tre netter her. Nydelig natur i området hvis du liker litt villmark. Nærmeste butikk er i Trofors, 10-15 min unna. Hyggelig betjening og sanitæranlegget var veldig bra. Rent og fint at dusj er inkludert i prisen. Veldig fornøyd!

2  Takk, Elskertelt
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnatta en natt på vei nordover og det var veldig bra! Stille og rolig plass ned mot elva. Rent og pent med gode og fine fasiliteter. Dusjen er inkludert i prisen. Hyggelig betjening:) Eneste minuset er dårlig wifi dekning.

Takk, stinegha
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Stoppet innom for en natt på vei hjem fra Lofoten. Utrolig fin beliggenhet rett av E6 og langs Svenningdalelva. Bodde i hytte 5 som var en koselig hytte med grei plass til to stykker. Kjøkkenkroken bestod av kjøleskap og to stekepanner. I felles kjøkkenområdet fantes både mikroovn og en liten ovn.

Ingen Internett på campingplassen som det er lovet på nettsiden. Ingen TV i TV- stua som var veldig stusselig og lite koselig.

Alt i alt er fint sted for å ta inn for natten dersom man er på langtur gjennom Norge

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Jeanette O