Rafting hos River North - anbefales!

Et helt gjeng kollegaer på fantastisk rafting med herlige guider, Rowan, Joe og Vetle 🥳 Topp... les mer

Anmeldt 17. september 2022
Benedicte S
Super tur med supre guider og supre kolleger

Vi var 15 kolleger fra jobben som hadde en fantastisk tur ned Auster-Vefsna. Guidene hadde like... les mer

Anmeldt 17. september 2022
Flyer593991
Brønnøysund, Norge

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter
Anmeldelse av: Klassisk Rafting

Morsom, spennende men trygg ferd nedover Austervefsna! Hyggelige guider med stort fokus på sikkerhet! Vi kommer igjen!

1  Takk, 364eirins
Anmeldt 15. august 2018

Vi var to fedre som hadde med hver vår sønn på familierafting. Med Ron og Mariann som guider ble det både en trygg og spennende opplevelse som helt klart ga mersmak. Neste gang velger vi en en litt tøffere rafting. Takk til to ypperlige guider.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, NilsN195
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Dette er det kuleste og råeste jeg har vært med på noen gang. Proffe og kjempe hyggelig crew som førte oss trygt gjennom hele opplegget. Dette skal så absolutt gjentas. Rivernorth anbefales på det varmeste

Takk, MetteO118
Mariann S, Daglig leder på RiverNorth AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Så hyggelig! Vi sees på elva!

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Kjempefin opplevelse! Anbefales på det sterkeste! Vi skal definitivt tilbake neste år,da på hel-dags raftingtur!:-)

Takk, Signe N
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Perfekt dag i elva! Vi lo og hadde det morsomt fra første stund! guiden vår Fidel sørget for morsomheter og at vi følte oss helt trygge hele veien! vi stoppet også for å hoppe fra en klippe, noe jeg vil anbefale alle!

Fidel and Vetle you were awesome guides:)

Takk, lakrfl