Opplevelsesrik

Hadde en flott raftingopplevelse med guidene Fidel og Momo! De gjorde opplevelsen minnerik. Ble... les mer

Anmeldt 5 dager siden
June Marlen M
River rafting

Vi hadde en kjempeflott dag med familierafting. Bra opplegg, dyktige instruktører, proft opplegg... les mer

Anmeldt 1 uke siden
ingerf578

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

For en fantastisk opplevelse! Denne dagen går rett inn i minneboka. Flinke og imøtekommende guider gjorde opplevelsen hakket bedre. I tillegg var vi heldige med kraftig regnvær, så elva var ekstra krevende (og med det enda morsommere). Vi lo fra start til slutt, og kommer absolutt tilbake.

Takk, Advisingleah
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Familierafting på Austervefsna var helt topp. Veldig hyggelig og flinke instruktører, ble godt ivaretatt fra start til slutt. RiverNorthlaget seg et flott sted langs elven, der du kan campe i telt og bobil, veldig gjestmilde og god service. En super opplevelse for hele familien og perfekt stopp på veien mellom sør og nord - anbefales

1  Takk, Bislettbanden
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur, bare gøy og veldig familievennlig.
Veldig fin elv, og flink "guide"
Veldig bra! Anbefales sterkt

Takk, Torbjornhans
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi var her vår to barn. Dette kan anbefales på det sterkeste. Flinke og hyggelige guider. Rett og slett supert. Vi kommer tilbake!

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 203terjek
MariannS227, Owner på RiverNorth AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Så kjekt! Velkommen igjen!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Herlig opplevelse nedover Vefsna til Trofors. Flere artige stryk med mye action, og klippehopp og vannleker i de rolige delene. Veldig proffe og greie guider, følte det var sikkert og trygt hele veien!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, bwalak71

Veldig kjekt å høre, velkommen igjen!