“Nydelig buffet i flotte omgivelser. ”
Anmeldelse av Valsoya Restaurant

Valsoya Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Valsøyfjord
Beskrivelse: I den 150 år gamle Berjebakkstua kan vi tilby servering av mat, øl og vin. Vi har også resepsjon med turistinformasjon og kiosk. I det gamle bygget har vi også sanitæranleegg for campingplassen og en leilighet til leie med tre senger.
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Stoppet for middag på reisen til Trondheim. Spiste buffet og valgte spekemat til "forrett" og laks til middag. Smakfullt og hjemmelaga i en koselig, gammel stue med lun stemning. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Havfrua
Magny S, Eier på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Takk for tilbakemeldingen og velkommen tilbake.

Anmeldt 3. juli 2019

Restauranten ligger fint til i en gammel restaurerte låve. Servering både ute og inne. Oppmerksomme servitører som brakte oss maten i løpet av 15 minutter!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Randi B
Magny S, Daglig leder på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Takk for besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 3. oktober 2017

Omgivelsene innbyr til mye, den gamle bygningen med koselig atmosfære burde utnyttes bedre. Eier og driver virket mutt og du følte deg ikke velkommen . Vi påpekte at maten ikke var varm, noe som var helt naturlig da gjestene måtte løfte på lokkene for å se hva innholdet var., men bufeen var OK likeså desserten . Blir nok en stund til vi besøker denne plassen igjen.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Jens J
Magny S, Daglig leder på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Hei Jens
Kan bare beklage at du ikke følte deg velkommen, og at du syntes maten var kald. Vi tar selvfølgelig selvkritikk og skal gjøre det bedre ved en senere anledning. Setter pris på din ærlige tilbakemelding.

Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Var på tur til Trondheim,vi stoppet her for middag.Koselig plass,Vi vart desverre skuffet over maten.Bestilte laks,den var harsk og tørrsteik(muligens laget i micro ovn)vart svært skuffet da vi er glad i fisk.

Dato for besøk: august 2017
Takk, BeatheF
Magny S, Daglig leder på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Hei
Det var ikke bra.
Vi tar din kommentar på alvor og vi vil skjerpe våre rutiner. Takk for at du fortalte oss dette.

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Legg inn denne plassen for lunsj eller middag for deres tur nord eller sørover.
Dette var en fantastisk opplevelse, god og billig mat. Fantastisk atmosfære og hyggelig betjening. Kunne godt dratt hit igjen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, trexan90

Velkommen tilbake.

Reisende som så på Valsoya Restaurant, så også på

Har du vært i Valsoya Restaurant? Del dine erfaringer!