“En svært hyggelig opplevelse”
Anmeldelse av Valsoya Restaurant

Valsoya Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Valsøyfjord
Beskrivelse: I den 150 år gamle Berjebakkstua kan vi tilby servering av mat, øl og vin. Vi har også resepsjon med turistinformasjon og kiosk. I det gamle bygget har vi også sanitæranleegg for campingplassen og en leilighet til leie med tre senger.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

En svært hyggelig opplevelse , stillige lokaler i en gammel låve fra 1700 tallet, en utrolig hyggelig bekjening og en helt latterlig god pizza, vi kommer garantert tilbake

Takk, sveinws
MagnyS, Eier på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Tusen takk for det og velkommen tilbake ved en senere anledning.
mvh
Magny
Valsøya

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott aroma, nydelige omgivelser- jordnære ansatte og en latterlig GOD pizza! Anbefales på det høyeste!

1  Takk, LinnH333
MagnyS, Eier på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Tusen takk for det. Takk for besøket og velkommen tilbake.
mvh
Magny
Valsøya

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Stoppet for middag på reisen til Trondheim. Spiste buffet og valgte spekemat til "forrett" og laks til middag. Smakfullt og hjemmelaga i en koselig, gammel stue med lun stemning. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Havfrua
Magny S, Eier på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Takk for tilbakemeldingen og velkommen tilbake.

Anmeldt 3. juli 2019

Restauranten ligger fint til i en gammel restaurerte låve. Servering både ute og inne. Oppmerksomme servitører som brakte oss maten i løpet av 15 minutter!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Randi B
Magny S, Daglig leder på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Takk for besøket og velkommen tilbake.

Anmeldt 3. oktober 2017

Omgivelsene innbyr til mye, den gamle bygningen med koselig atmosfære burde utnyttes bedre. Eier og driver virket mutt og du følte deg ikke velkommen . Vi påpekte at maten ikke var varm, noe som var helt naturlig da gjestene måtte løfte på lokkene for å se hva innholdet var., men bufeen var OK likeså desserten . Blir nok en stund til vi besøker denne plassen igjen.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Jens J
Magny S, Daglig leder på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Hei Jens
Kan bare beklage at du ikke følte deg velkommen, og at du syntes maten var kald. Vi tar selvfølgelig selvkritikk og skal gjøre det bedre ved en senere anledning. Setter pris på din ærlige tilbakemelding.

Reisende som så på Valsoya Restaurant, så også på

Har du vært i Valsoya Restaurant? Del dine erfaringer!