“Mangler litt på leveringen”
Anmeldelse av Valsoya Restaurant

Valsoya Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Valsøyfjord
Beskrivelse: I den 150 år gamle Berjebakkstua kan vi tilby servering av mat, øl og vin. Vi har også resepsjon med turistinformasjon og kiosk. I det gamle bygget har vi også sanitæranleegg for campingplassen og en leilighet til leie med tre senger.
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Ikke helt topp
Noe uerfaren betjening. To feil i bestilling av tre middager, så en måtte sendes ut igjen.
Måtte be om skje til suppe, og skjeen som kom var ikke ren (egge-rester?)
Fiskesuppa var laget delvis på rester, stekt fisk, som gjorde suppen vel salt.

Takk, Kayman62

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

En svært hyggelig opplevelse! Etter en dag i klatreparken skulle 4 voksne og et barn spise middag. Vi ankom samtidig med en busslast av pensjonister, og belaget oss på trengsel og venting.
Alt gikk som smurt! Betjeningen sprang opp og ned trappene med de forhåndsbestilte tallerkenene. Samtidig tok de seg av oss, slik at vi fikk bestilt mat og ble servert raskt. Utrolig hyggelige folk! Selv de som ikke hadde ansvar for vårt bord, tok seg tid til en hyggelig prat i forbifarta.
Fiskesuppa var nydelig, og hamburgeren tipp topp!
Vi ble så sjarmerte av omgivelsene og betjeningen at vi definitivt ønsker oss tilbake. God sommer til alle flinke folk som jobber der!

Takk, 601mariannei
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Maten var veldig god, spiste tapas, nydelig og fersk mat. Derimot betjeningen kunne oppført seg mer høflig og imøtekommen, dette manglet og det var synd.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingridihytta
MagnyS, Eier på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2020

Takk for at du ga oss tilbakemelding.
Slike tilbakemeldinger tar vi på største alvor.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

En svært hyggelig opplevelse , stillige lokaler i en gammel låve fra 1700 tallet, en utrolig hyggelig bekjening og en helt latterlig god pizza, vi kommer garantert tilbake

Takk, sveinws
MagnyS, Eier på Valsoya Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Tusen takk for det og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott aroma, nydelige omgivelser- jordnære ansatte og en latterlig GOD pizza! Anbefales på det høyeste!

1  Takk, LinnH333

Tusen takk for det. Takk for besøket og velkommen tilbake.

Reisende som så på Valsoya Restaurant, så også på

Har du vært i Valsoya Restaurant? Del dine erfaringer!