“En touch av luksus... ”
Anmeldelse av Korgfjellet Fjellstue

Korgfjellet Fjellstue
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Korgen
Beskrivelse: På toppen av Korgfjellet 555 m.o.h. et flott stoppested for servering, overnatting og fotturer. Fantastisk natur, god mat og komfortable rom til fornuftige priser er vi stolte av å kunne tilby.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i en av flere store, nybygde hytter med all mulighet for å gi en touch av luksus med fantastisk utsikt, hyggelig mottakelse og førsteklasses interiør samt varme i gulvene. Området rundt er fantastisk omgitt av fjellmassiver og flotte turløyper. Eneste som manglet var nettopp at ikke alt var helt ferdig...tv og internettkabel var ikke koblet til, varme i soveromsgulvene fungerte ikke (ikke stort problem med god temp ellers) og varmtvannsberederen kunne gjerne vært innbygd. Prisen tilsa helt ferdig produkt... Ellers - ren luksus med herlige senger! Stopper gjerne igjen!

1  Takk, SveinH843

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Særs triveleg å køyre over Korgfjellet i stadenfor langs E6, med innbydande fjellstove på toppen. God atmosfære og hyggeleg betjening. Absolutt verdt å køyre denne sidevegen

Takk, Hildegunnsag
Anmeldt 30. juli 2019

Vi reiste over Korgfjellet tirsdag 23. Juli og stoppet for å spise middag. Dette ble en stor skuffelse: Elgkarbonader med grønnsaker bestilte jeg. For det første smakte det ikke elg og for det andre: tallerkenen var stappfull av grønnsaker; ertestuing, kokte posegrønnsaker og salat! dette ble i overkant mye og i tillegg til at maten smakte dårlig ble matlysten borte. Det var ikke bare vi som satte igjen nesten all maten, flere la servietten over det som var igjen på tallerkenen og gikk. Det er bedre med mindre mat på tallerkenen og at det som er der smaker godt.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Tovols
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom sent på kvelden og overnattet i forbindelse med vilferie videre nordover. Anbefaler på det sterkeste å stoppe her. Utrolig hyggelig betjening, rent og koselig rom med fantastisk utsikt. Til frokost var det både speilegg, røkelaks, vafler, vannmelon og annet man kan ønske seg til en hyggelig pris .

Dato for besøk: juli 2019
Takk, IdunM
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

På kjøring sørover hjemover stoppet vi på Korgenfjellet for middag og overnatting. Fikk et meget bra rom med en flott utsikt mot fjellheimen. Etter innsjekk gikk vi og fikk oss middag, store og velsmakende porsjoner. Fjell-lufta gjorde at nattesøvnen var dyp og god.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, karinevan
Asgeir M, Eier på Korgfjellet Fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2019

Takk for besøket. Velkommen tilbake!

Reisende som så på Korgfjellet Fjellstue, så også på

Har du vært i Korgfjellet Fjellstue? Del dine erfaringer!