Anmeldt 14. juli 2020

Fin plass ved skogkanten med utsikt til elven. Godt tilrettelagt for å komme sent på kvelden. Koselig hytte som er velutstyrt og godt rengjort. Badet var også rent og fint og ikke langt unna hytta. Gratis wifi er prikken over i-en.

Takk, 738astah
Gry Elly Fordelsen, Daglig leder på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk liten perle av en camping med naturen tett innpå uten å bli spist av insekter. Ser ut som en fantastisk fiskeelv og spaserturen rundt den anbefales.
Er vi nord igjen kommer vi tilbake uten tvil :)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 298eirins

Takk for besøket og velkommen tilbake

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Leie en enkel hytte for en natt. Der var ryddig og orden på plassen. En fin elv renner rett forbi, det blir det god stemning av. Vi du fiske er det mulig å få kjøpt fiskekort. Så kjører du forbi og trenger overnatting er dette et flott sted å stoppe på.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Hamar65
Gry F, Resepsjonssjef på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2019

Hei, veldig hyggelig at du likte det og mange takk for de fine ordene...!

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet en natt med bobil på vei nordover. Idyllisk liten plass, god service, rent og skikkelig på fellesareal - veldig godt vedlikehold med nyklippet plen, blomster. Godt tilbaketrukket fra E6, ingen trafikkstøy. Anbefales!!!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Bergenbyernydeli
Gry F, Resepsjonssjef på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2019

Hey. veldig hyggelig at du likte det og mange takk for de fine ordene

Anmeldt 22. mai 2018

Vi hadde søskenbarntreff på Korgen camping i pinsen, en uke før campingen åpner for sesongen, men uten å blunke, åpnet Gry plassen for oss. Flott beliggende omkranset av Røssåga, en utmerket lakseelv der campingen har fiskerett for sine kunder. Idyllisk sted og et positivt, service minded vertskap sammen med flotte anlegg for grilling under tak og innendørs bålplass med langbord. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Eivind K
Gry Elly F, Eier på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Tusen takk for fin omtale, Eivind. Og tusen takk for at dere valgte å ha treffet deres hos oss. Det var kjempetrivelig å ha dere her! Håper å se dere en annen gang :-) Med ønske om en fin sommer!