Tone
4,0 av 5 boblerAnmeldt 10. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Gry Elly Fordelsen, Daglig lederKorgen Camping, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. aug. 2020
Tusen takk for fin tilbakemelding 😊
    kr 1 297
    kr 1 132
38.4 km fra Korgen Camping
74.2 km fra Korgen Camping
Gratis parkering
Use Polarcamp’s rental boats for fishing, island-hopping or adventures. Photo: TV Klipp
55.8 km fra Korgen Camping
75.7 km fra Korgen Camping
Se flere hoteller i Korgen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi ringte på forhånd for å høre om det var ledig for kvelden, noe hun mente det ville være. Ble møtt av en svært hyggelig resepsjonist på kvelden. Her var det nesten litt fritt frem for parkering av bobil, helt topp det.
Plassen ligger ganske idyllisk til elva. Fin gruslagt sti som er fin å gå langs.
Sanitærbygg vakke stort, men renslig og koselig. Familievennlig. 10 kr for en dusj er innafor. Pris for overnatting var heller ikke galt 😊
Tusen takk for en hyggelig plass. Skulle vi være rundt i området igjen er mulighetene store for at vi stopper her 😄

Takk, 952annkristinn
Gry Elly Fordelsen, Daglig leder på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Tusen takk for fin anmeldelse. Velkommen tilbake 😊

Anmeldt 14. juli 2020

Fin plass ved skogkanten med utsikt til elven. Godt tilrettelagt for å komme sent på kvelden. Koselig hytte som er velutstyrt og godt rengjort. Badet var også rent og fint og ikke langt unna hytta. Gratis wifi er prikken over i-en.

Takk, 738astah

👍🌷👍

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk liten perle av en camping med naturen tett innpå uten å bli spist av insekter. Ser ut som en fantastisk fiskeelv og spaserturen rundt den anbefales.
Er vi nord igjen kommer vi tilbake uten tvil :)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 298eirins

Takk for besøket og velkommen tilbake 😊

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Leie en enkel hytte for en natt. Der var ryddig og orden på plassen. En fin elv renner rett forbi, det blir det god stemning av. Vi du fiske er det mulig å få kjøpt fiskekort. Så kjører du forbi og trenger overnatting er dette et flott sted å stoppe på.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Hamar65
Gry F, Resepsjonssjef på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2019

Hei, veldig hyggelig at du likte det og mange takk for de fine ordene...!

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet en natt med bobil på vei nordover. Idyllisk liten plass, god service, rent og skikkelig på fellesareal - veldig godt vedlikehold med nyklippet plen, blomster. Godt tilbaketrukket fra E6, ingen trafikkstøy. Anbefales!!!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Bergenbyernydeli
Gry F, Resepsjonssjef på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2019

Hey. veldig hyggelig at du likte det og mange takk for de fine ordene