Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Rene fasiliteter, mulighet for vaskemaskin og tørketrommel som var et stort pluss! Godt merket hvor de forskjellige hyttene, teltplass, kjøkken o.l. var. Et velfungerende system for booking uansett når man kommer på døgnet. Gratis Wi-Fi var også et pluss! Svært fornøyd, den rensligeste camping jeg har vært på!

Takk, BirgitteLW
Gry Elly Fordelsen, Daglig leder på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

Så glade vi blir når gjestene våre er fornøyde! Takk for snill omtale Velkommen tilbake

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Stille og rolig campingplass. Dusj og toalett var rent og pent. Pluss for egent familierom! Bra teltplass med tilgang til strøm. Lekeplass og trampoline til barna. Vil absolutt anbefal denne campingplassen

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Hanne-ms87
Gry Elly Fordelsen, Daglig leder på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Tusen takk! Gode ord å ta med seg videre

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Stille og rolig uten trafikkstøy. Rent og trivelig område med dusj og toalett. Benker og bord samt grill plass på området. Anbefales for de som vil ha det rolig i naturskjønne områder. Mulighet for fiske eller bare slappe av. Fin tursti ved elven.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, trolltone

Tusen takk for fin tilbakemelding

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi ringte på forhånd for å høre om det var ledig for kvelden, noe hun mente det ville være. Ble møtt av en svært hyggelig resepsjonist på kvelden. Her var det nesten litt fritt frem for parkering av bobil, helt topp det.
Plassen ligger ganske idyllisk til elva. Fin gruslagt sti som er fin å gå langs.
Sanitærbygg vakke stort, men renslig og koselig. Familievennlig. 10 kr for en dusj er innafor. Pris for overnatting var heller ikke galt
Tusen takk for en hyggelig plass. Skulle vi være rundt i området igjen er mulighetene store for at vi stopper her

Takk, 952annkristinn

Tusen takk for fin anmeldelse. Velkommen tilbake

Anmeldt 14. juli 2020

Fin plass ved skogkanten med utsikt til elven. Godt tilrettelagt for å komme sent på kvelden. Koselig hytte som er velutstyrt og godt rengjort. Badet var også rent og fint og ikke langt unna hytta. Gratis wifi er prikken over i-en.

Takk, 738astah