Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Koselig, men litt småslitt hytte. Ok utstyrt kjøkken, med både mikro og komfyr. Bodde på hytte med to separate soverom. Hytta var stor av størrelse. Idylliske omgivelser, men fikk ikke tid til å teste ut lekearealet med ungene. Lang og smal kjørevei fra Korgen sentrum til campingplassen, som gjør det vanskelig hvis man møter trafikk imot. Litt merkelig all den tid at det var god plass for å utvide veien. To biler kan ikke møtes, noen må rygge. Bor gjerne her igjen!

Takk, RuthTT2014
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fin og rolig plass med eleven. Meget lite støy fra E6. Koselige og rene toaletter som var oppvarmet og luktet godt. Godt underlag for å sette opp telt. Ligger ved en fin elv. Ikke gode baneforhold. Vi kommer gjerne igjen neste gang vi kjører nordover.

Takk, Paradise20808608483
Gry Elly Fordelsen, Daglig leder på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for fin omtale. Dere er alltid velkommen tilbake :-)

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Rene fasiliteter, mulighet for vaskemaskin og tørketrommel som var et stort pluss! Godt merket hvor de forskjellige hyttene, teltplass, kjøkken o.l. var. Et velfungerende system for booking uansett når man kommer på døgnet. Gratis Wi-Fi var også et pluss! Svært fornøyd, den rensligeste camping jeg har vært på!

Takk, BirgitteLW
Gry Elly Fordelsen, Daglig leder på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

Så glade vi blir når gjestene våre er fornøyde! Takk for snill omtale Velkommen tilbake

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Stille og rolig campingplass. Dusj og toalett var rent og pent. Pluss for egent familierom! Bra teltplass med tilgang til strøm. Lekeplass og trampoline til barna. Vil absolutt anbefal denne campingplassen

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Hanne-ms87
Gry Elly Fordelsen, Daglig leder på Korgen Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Tusen takk! Gode ord å ta med seg videre

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Stille og rolig uten trafikkstøy. Rent og trivelig område med dusj og toalett. Benker og bord samt grill plass på området. Anbefales for de som vil ha det rolig i naturskjønne områder. Mulighet for fiske eller bare slappe av. Fin tursti ved elven.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, trolltone

Tusen takk for fin tilbakemelding