“Diggeste soft-isen på lenge!”
Anmeldelse av Garntangen

Garntangen
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Sundvollen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Her lager de soft-isen slik de selv vil spise den! Det var den største softisen jeg noen gang har fått, og det tetteste strøet jet har sett! Ikke nok med det så hadde de lagt en superoverraskelse med strø i bunnen også, ble så utrolig glad av å se det. Strøet virket ferskt og hadde mye smak i stor forskjell til mange andre steder som selger soft-is! Verdt kjøreturen nesten uansett hvor du kommer fra, vi kjører gladelig hit fra Oslo igjen!

Ps. Ta tusleturen ned langs vannkanten, der finner du noen skikkelig hyggelige ender som gjerne deler litt is med deg om du ikke orker hele, en unikt hyggelig opplevelse. De spiser gjerne av skjeen din!

2  Takk, dorthesKS

Anmeldt 18. april 2020

Garntangen var et syndrom- og et must for skiglade, og fjellglade helgeturister året rundt. På vei ut fra hovedstaden- og omegn, så man frem til stedets kjente superburgere med ditto. Her kunne det til og med være køer for å komme frem til de to luken og bestille "det vanlige takk"! Verdens beste burgere var et ubestridt faktum, store, saftige og med mye dryppende ditto. Men, hva har skjedd? De har blitt middelmådige, og ikke noe å skryte av lengre, kun helt OK. Hyggelig uteomgivelse langs vannet, og noen krakker å sitt på. Fortsatt hyggelig betjening og service, men begeistringen er blitt borte, - det er også køene. Uansett, god grei mat og drikke, etc.- og det er alltid håp i hengende snøre! d:o)

Dato for besøk: september 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 1. januar 2020

Kjedelig, dyrt, kan kjøpe like bra mat på hvilken som helst kebab-sjappe, men da billigere enn det jeg fikk her

Dato for besøk: desember 2019
Takk, thomassE459BI
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Vi har spist her flere ganger nå denne uken, og har vært like fornøyd hver gang. Det er mye å velge i, maten er god og prisnivået er helt ok. Maten kommer veldig fort, tross mye mennesker og lange køer. Maten spises ute i nydelige omgivelser med utsikt over steinsfjorden. Vi har kommet med båt, og lagt til ved stedet egen brygge, som ligger rett nedenfor. Det eneste lille minuset er at bryggen er alt for liten. Et topp sted, som vi kommer til å besøke flere ganger.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 769karlf
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Vi begynte å stoppe ved Garntangen for mange år siden fordi de serverte Verdens beste burgere. Det er ikke tilfelle mer. Burgerne er klart dårligere enn McDonald’s. Uteplassen er fin. Chipsene gode. Servicen rask og vennlig. Men burgerne er dårlige

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, richardtJ8776OB

Reisende som så på Garntangen, så også på

Har du vært i Garntangen? Del dine erfaringer!