“Dyrt og dårlig”
Anmeldelse av Restaurant Anno 1648

Restaurant Anno 1648
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sundvollen
Beskrivelse: Tradisjonell norsk mat med en internasjonal vri serveres med hjertelag og glimt i øyet.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler i tilknytning til hotellet. Vi hadde høye forhåpninger på bakgrunn av stedets beskrivelser på Tripadvisor. Maten var dyr og dårlig. Vi kunne velge mellom hovedrettene svin og burger og valgte sistnevnte. Burgerbrødet var bløtt av fett og burgeren var tørr, grå og dekket av grå kokesky. Salatbladene var bløte av fett og kokekraft. Servitøren var hverken personlig eller spesielt vennlig. Vårt råd: styr unna.

Takk, helenejea
CecilieLaeskogen, Eier på Restaurant Anno 1648, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Beklager virkelig at dere opplevde det slik. Vi skal ta med oss denne og se hva vi kan gjøre noe med. Håper dere vil gi oss en ny sjanse en annen gang.

Anmeldt 27. mai 2019

De gamblet ikke på kjøkkenet. Andebryst, kalv og sjokolade mousse var den faste menyen. Førstnevnte bra men kom rett fra kjøleskapet og ble sånn sett veldig kald. Hovedretten var det beste, veldig bra kjøtt og tilbehøret holdt bra standard.

Desserten litt kjedelig, mousse med sjokolade til ble tamt. Manglet litt syre for å demme opp det søte og litt kjedelig presentert.

Meget hyggelig betjening og artige lokaler skal nevnes.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, LasseS_11
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Restaurant Anno 1648, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Tusen takk for din grundige og gode tilbakemelding, håper du allikevel vil komme tilbake å spise hos oss ved neste anledning!

Anmeldt 15. juni 2018

Fantastisk service og førsteklasses mat. Koster litt men verd pengene. De legger tydeligvis sin ære i å gi den beste service, og har effektivitet og kvalitet i fokus.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 607steine
SiljeSt, Hotellsjef på Restaurant Anno 1648, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Hei. Tusen takk for dine gode ord - og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 16. februar 2018

Nydelig mat, hyggelig og flott service, lokale råvarer er en del av menyen. Intim og hyggelig stemning i hotellets eldste del.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Guri W
CecilieLaeskogen, Daglig leder på Restaurant Anno 1648, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2022

Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 21. november 2017

Hadde julebord, og det bugnet av alt som kan tenkes av forretter, varmretter, desserter, ost og kaker. Smalahove anbefales

Dato for besøk: november 2017
Takk, 272gunnarh

Tusen takk! Velkommen igjen!

Reisende som så på Restaurant Anno 1648, så også på

Har du vært i Restaurant Anno 1648? Del dine erfaringer!