“Veldig bra! ”
Anmeldelse av Schulestedet

Schulestedet
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Holmsbu
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Kjempebra mat! Hyggelig ansatte og god stemning. Her er det ingenting å utsette på oppholdet! Anbefales!

Takk, erikh35

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og service. Var her på et rolig tidspunkt, men så de mest fancy retter komme ut av kjøkkenet. Burger og pulled pork var helt topp. Anbefales!

Takk, Lilli E
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, med god mat og hyggelig personalet.
Maten smakte utmerket og så innbydende ut. Spiste sjøkreps suppe til forrett, blåskjell til hovedrett og en nydelig sjokolademousse.

Takk, SofieKD
Anmeldt 28. august 2018

Det er ikke så mye å velge i når det gjelder restauranter i Holmsbu. "Schulestedet" er ganske sikkert det beste. Vi satt i bakgården på årets varmeste dag, og opplevde en minnerik lunsj. Servicen var enestående, og maten var absolutt godkjent. Et intimt og hyggelig sted som jeg gleder meg å reise tilbake til!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Maxplutos
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi er på tur på Hurumlandet. Etter litt fisking er vi klar for lunch. Litt trangt med parkeringsplasser, men det ordner seg. Etter litt rekognosering stopper vi her. En blid og hyggelig kelner viser vei til bakhagen med flere deilige plasser i solen. Ikke spesielt stor meny, men min kone velger kyllingsandwich og jeg velger blåskjell. Sist nevnte var nydelig! Store og kjøttfulle blåskjell med deilig saus. Jeg fikk grovt brød og aioli til. Sandwichen ville blitt bedre med grovt brød og litt «finesse» til. Den ble litt kjedelig. Dette er det lett å gjøre noe med. God og hyggelig service gjør at vi anbefaler Schulestedet og kommer gjerne tilbake. Med et glass vin og et glass alkoholfritt øl kom det hele på ca NOK 500.

Dato for besøk: august 2018
Takk, KnutM118

Reisende som så på Schulestedet, så også på

Har du vært i Schulestedet? Del dine erfaringer!