“Gourmet perle..”
Anmeldelse av Schulestedet

Schulestedet
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Holmsbu
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Anmeldt 10. november 2018

Fantastisk delikat mat og service i verdensklasse.. det var virkelig positiv overraskelse..
Anbefales!

Takk, Nameisira12

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Kjempebra mat! Hyggelig ansatte og god stemning. Her er det ingenting å utsette på oppholdet! Anbefales!

Takk, erikh35
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og service. Var her på et rolig tidspunkt, men så de mest fancy retter komme ut av kjøkkenet. Burger og pulled pork var helt topp. Anbefales!

Takk, Lilli E
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, med god mat og hyggelig personalet.
Maten smakte utmerket og så innbydende ut. Spiste sjøkreps suppe til forrett, blåskjell til hovedrett og en nydelig sjokolademousse.

Takk, SofieKD
Anmeldt 28. august 2018

Det er ikke så mye å velge i når det gjelder restauranter i Holmsbu. "Schulestedet" er ganske sikkert det beste. Vi satt i bakgården på årets varmeste dag, og opplevde en minnerik lunsj. Servicen var enestående, og maten var absolutt godkjent. Et intimt og hyggelig sted som jeg gleder meg å reise tilbake til!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Maxplutos

Reisende som så på Schulestedet, så også på

Har du vært i Schulestedet? Del dine erfaringer!