“Skuffende!”
Anmeldelse av Schulestedet

Schulestedet
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Holmsbu
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte burger og sushi. Burgeren var skuffende. Vi ventet og ventet på sushien mens burgeren ble spist i meget rolig tempo. Til slutt kontaktet vi betjeningen og de hadde visst surret til bestillingen. Som et plaster på såret fikk vi en øl og en vin, men dessverre hjalp det lite når nok et skuffende måltid ble servert en god stund senere. Vi overhørte at nabobordet opplevde tilsvarende problem med serveringen når vi ankom. Tilsynelatende mange unge og uerfarne som jobbet der.

Takk, leonk164

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Schulestedet 2 ganger i løpet av vår ferie i Holmsbu. Første gang var til lunch og det var en meget positiv opplevelse. Schulestedet har bord inne, ute ved havnen og inne i en veldig hyggelig bakgård.
Maten - fisk og skalldyr var utmerket, vinen likeså og servicen upåklagelig.
I dag var vi der til middag, vi ankom kl 19:30 og bestilte mat og drikke via qr- kode.
Mat og drikke kom raskt på bordet- blåskjell i chilisaus og sushi/ maki og Risling.
Da vi var ferdige med måltidet ønsket vi å bestille dessert og Div.kaffe. Klokka var må 20:30. Kjøkkenet var stengt og vi fikk ikke is/ dessert. Vi fikk cappuccino, cortado og Irish coffe- UTEN skjeer og sukker. Servitøren var hyggelig, men tydelig stresset og travel.
Vi anbefaler Schulestedet spisested, men håper de utvider åpningstidene sine om kvelden.

Takk, bodill883
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her lørdag 3 juli, 4 voksne og en ungdom. Vi fikk forretter og hovedrett samtidig, sur ung mann som serverte oss, burde gått på smilekurs. Bare surr og rot. Sushien smakte tran og var det dårligste jeg har fått noengang, den man kjøper på Kiwi er mye bedre. Anda var seig og nesten uten tilbehør. Burgeren var god. Vinen var god og bordet/ bakgården er alltid kos. Betalte nesten 3000kr for elendig mat. Vi har vært her mye tidligere år, det har alltid vært bra. Vi drar ikke tilbake denne sommeren i alle fall.

1  Takk, 894adar
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Wow!!! For en perle av et sted! Fantastisk service, nydelig mat og unik beliggenhet i vakreste Holmsbu en varm sommerdag. Takk for meg❤️

1  Takk, Paradise02038925816
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Har spist fisk og blåskjell der og det har vært kjempe godt! Og desserten var også godt. God service. Har ikke noe å påpeke ellers mens jeg har vært på besøk det.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Escape03755069497

Reisende som så på Schulestedet, så også på

Har du vært i Schulestedet? Del dine erfaringer!