“God mat tregt kjøkken”
Anmeldelse av Schulestedet

Schulestedet
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Holmsbu
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Maten er god, men kjøkkenet er veldig tregt. Tok 40 min for fish and chips og underveis bestilte vi pomme frits for barna. Etter 35 min har de fremdeles ikke kommet. Vil vi noen gang få de?

Takk, 505j_rns

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og mine venner var strålende fornøyd med en lang ettermiddag og kveld på Schulestedet for noen dager siden. Det var for varmt å sitte i solen og veldig avkjølende og deilig å sitte ned i halvskygge i en veldig koselig bakhage. Det aller viktigste, og grunnen til at jeg skriver her, er at maten er helt fantastisk. Har sjelden smakt bedre blåskjell! Når dette følges av nydelig vin og hyggelige ungdommer som serverer med humor og glimt i øyet, ble dette en særdeles bra kveld. Vi har allerede vært tilbake for et glass på verandaen på forsiden som også var et topp sted å sitte (der hadde de også markiser mot den sterke solen.) Vi kommer igjen!

1  Takk, 897kirsti_
Anmeldt 26. juli 2021

Schulestedet er en perleNydelig mat og vennlig og serviceminded betjening. Vi var 10 personer til middag. Rask servering og alle fikk maten samtidig.

1  Takk, Titti227
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig tregt og kvalmt
Vi bestilte på mobil. Etter 40 min viser det seg at de har glemt oss. Etter 53 minutter blir vi servert. Det kvalme var at de lå en våtserviett inne i salaten. Har lastet opp bilde. Vi forlot Holmsbu kvalme.

Takk, Jostein Spangen H
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte burger og sushi. Burgeren var skuffende. Vi ventet og ventet på sushien mens burgeren ble spist i meget rolig tempo. Til slutt kontaktet vi betjeningen og de hadde visst surret til bestillingen. Som et plaster på såret fikk vi en øl og en vin, men dessverre hjalp det lite når nok et skuffende måltid ble servert en god stund senere. Vi overhørte at nabobordet opplevde tilsvarende problem med serveringen når vi ankom. Tilsynelatende mange unge og uerfarne som jobbet der.

Takk, leonk164

Reisende som så på Schulestedet, så også på

Har du vært i Schulestedet? Del dine erfaringer!