“Tidlig høst i Holmsbu”
Anmeldelse av Schulestedet

Schulestedet
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Holmsbu
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Beskrivelse: Hyggelig Beliggende Helt Nede Ved Havnen I Holmsbu.
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Holmsbu blir stillere på høsten, men serveringsstedene holder åpent enda. Benytt anledningen nå! Fredelig og behagelig stemning. Vi har spist crispy duck og kan trygt anbefale det til alle. Realt crunchy og ærlig and. Enkelt, men riktig tilbehør og vin som komplimenterer anden. En skikkelig vinner.
Tusen takk, vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, ChristianenE-N

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Maten er god, men kjøkkenet er veldig tregt. Tok 40 min for fish and chips og underveis bestilte vi pomme frits for barna. Etter 35 min har de fremdeles ikke kommet. Vil vi noen gang få de?

Takk, 505j_rns
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og mine venner var strålende fornøyd med en lang ettermiddag og kveld på Schulestedet for noen dager siden. Det var for varmt å sitte i solen og veldig avkjølende og deilig å sitte ned i halvskygge i en veldig koselig bakhage. Det aller viktigste, og grunnen til at jeg skriver her, er at maten er helt fantastisk. Har sjelden smakt bedre blåskjell! Når dette følges av nydelig vin og hyggelige ungdommer som serverer med humor og glimt i øyet, ble dette en særdeles bra kveld. Vi har allerede vært tilbake for et glass på verandaen på forsiden som også var et topp sted å sitte (der hadde de også markiser mot den sterke solen.) Vi kommer igjen!

1  Takk, 897kirsti_
Anmeldt 26. juli 2021

Schulestedet er en perleNydelig mat og vennlig og serviceminded betjening. Vi var 10 personer til middag. Rask servering og alle fikk maten samtidig.

1  Takk, Titti227
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig tregt og kvalmt
Vi bestilte på mobil. Etter 40 min viser det seg at de har glemt oss. Etter 53 minutter blir vi servert. Det kvalme var at de lå en våtserviett inne i salaten. Har lastet opp bilde. Vi forlot Holmsbu kvalme.

Takk, Jostein Spangen H

Reisende som så på Schulestedet, så også på

Har du vært i Schulestedet? Del dine erfaringer!