“Fantastisk! ❤️ Herlig måltid i flotte omgivelser.”
Anmeldelse av Pub Holtnes

Pub Holtnes
Vurdert som nr. 3 av 5 Restauranter i Holmsbu
Anmeldt 16. juli 2021

Spiste et herlig måltid med blåskjell med familien. Veldig hyggelig betjening og flotte omgivelser.

Takk, TALNorway
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Holtnes brygge med storfamilien i juli 2021. Vi fikk bord helt i vannkanten med utsikt ut over fjorden.

Vi bestilte blåskjell, hamburgere, råstekte poteter, vann med bobler og en flaske grüner Veltliner. Servicen var rask og upåklagelig.

Barnas mat (hamburgere) kom først, var perfekt stekt og falt i svært god smak.

De voksnes mat kom i store posjoner, med store boller skjell til hver person. Saus med litt chili og en kremet konsistens. Rikelig med sitron, koriander og tomat.

Svært dyktig svensk kelner som rydder opp i alt og virkelig får fart i sakene.

En hyggelig nykommer til Holmsbus restauranter. Vel verdt et besøk!

2  Takk, 23ivara
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Pub Holtnes, så også på

Har du vært i Pub Holtnes? Del dine erfaringer!