StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Hadde en hyggelig samling her for jobben, og vi fikk god mat og drikke, fine møtelokaler og et hyggelig sted å være på kvelden for sosial moro.

Eneste minus fra min side er nok at senga mi virket litt sliten.

Hyggelig personale

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, kyrretamber
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Det første du møter her er noe som ser ut som en "bakgård" med parkering for direktør først og ansatte. Forvirrende da hotellskiltet ikke var tydelig og heller ikke hvor gjestene skulle parkere. Det var dårlig bemannet og kaldt over alt, fikk følelsen av at de holdt oppe bare for oss.

Ble tildelt en hytte noen meter å gå fra hotellet. Badet var iskaldt, uten mulighet til å få på varme på gulvet. Tv i taket, men fant ingen fjernkontroll eller støpsel å putte kontakten i. Maten var helt grei.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, eriksruda
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde bestemt oss for å spise på Privaten, pga. Konsert åpnet de ikke før en halv time etter vi kom.Vi gikk fa på Holmsbu bad hvor vi ble møtt av en veldig hyggelig dansk kelner som var rask på ballen inne 10 var ølen på bordet og maten bestilt enda det var bra med folk der, fiske duppa og tilbehøret trekker litt ned lite smak og kjedelig brød med et ubestemmelig smør. Hadde vært topp med salt brød litt tykkere suppe med mer smak

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 287yngvel
Anmeldt 7. juli 2019

Tenk at det finnes et lite koselig badehotell i Norge, bare en times kjøring fra Oslo. Deilig mat, sjarmerende atmosfære og nabolag, eget bakeri, badstu og sjøbad. Små søte rom med sjøutsikt og uten TV. Herlig! Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, Kari E
Anmeldt 19. mai 2019

Hvilken fiskeburger!!! Jeg var mest lysten på hamburger, men det var ikke på menyen. Ingen krise overhodet da deres grove fiskeburger ble servert. En sak var at kelneren var behjelpelig og hyggelig på alle vis, men maten. Den var så innbydende, stor og servert med en salatmiks på smørstekte brødskiver og en remuladesaus som smakte hjemmelaget.
Gjett om at jeg kommer tilbake.

Bedre blir det ikke og morsomt å spise fiskeburger til avveksling fra en hamburger som generelt kan bli ganske stereotyp

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, guideOslo