Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Travelocity
Expedia.comUSD 252
Orbitz.com
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var 4 stykker, to spiste blåskjell og to spekematplanke. Vi ønskes oss vinanbefaling og fikk da surt svar fra kelner at vi kunne vel lese menyen...han hadde ikke mer å tilføye. Kelneren oppleves både stressa og sur fra vi fikk menyene og var ikke mottagelige for spørsmål. Blåskjellene var gode men veldig tørr rett (lite suppe) og brødet ble servert lenge før maten kom (vi trodde det var «ventebrød). Spekefjøla var veldig bra.
Med nydelig utsikt på et flott sted var det synd at «resten» ikke stod i stil.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, ingseke
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha ventet lenge og vel på å bli henvist til et bord (det var flere ledige) dukket omsider er servitør opp og geleidet oss til et bord med skitten duk. Der ble vi sittende i 15 minutter før vi, etter å ha bedt om det, fikk EN meny til 3 personer. Så var det å vente nye 15 minutter før servitøren tilbake. De 3 forskjellige rettene vi ønsket var alle utsolgt. Vi endte med å bestille 2 kalvefileter medium stekt og en fiskeburger. Maten kom etter 25 minutter. Kjøttet var rått, fiskeburgeren var kald! En porsjon kalvefilet ble returnert til kjøkkenet, ny porsjon (som var perfekt) kom etter en lang stund. Da var de andre for lengst ferdig med sitt måltid. Takk for oss, vi kommer aldri tilbake,

1  Takk, Ninavesthaug
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Mye venting, måtte til slutt ta kontakt med servitører på egenhånd for å få plass ved et bord og for å få tatt bestilling. Servitørene virker sure, og var generelt lite serviceinnstilte. Maten var derimot god.

1  Takk, Martin T
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var tre på denne turen. Turen startet i det vi gikk inn i hotellet og der ble vi møtt av en hyggelig dame som ga oss både nøkkel og info om frokost og slik. Så gikk turen opp på rommet der vi ble møtt av to senger og et bad. Rommet var enkelt, men greit. Så kom frokosten, den var for oss enkel der også. Frokosten var for liten og vi måtte flere ganger be om påfyll for mer.
I alt et hotellopphold som var dyrt, men greit.

1  Takk, tokoturist
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Hadde en hyggelig samling her for jobben, og vi fikk god mat og drikke, fine møtelokaler og et hyggelig sted å være på kvelden for sosial moro.

Eneste minus fra min side er nok at senga mi virket litt sliten.

Hyggelig personale

Dato for oppholdet: desember 2019