Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi seilte i medvind inn til Holmsbu badehotell og det var en veldig hyggelig opplevelse. Veldig fin havn med små restauranter og butikker rundt havneområde, masse liv og fin strand.

Vi overnattet på ett veldig hyggelig og delikat rom. Middagen, som vi spiste på verandaen var veldig god. Frokostrommet i vinterhagen med fantastisk utsikt ga en god start på dagen og frokosten var utrolig fresh.

Vertskap og betjeningen på hotellet var usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt.

Takk, IngerLillS
Anmeldt 2. august 2020

Da vi kom måtte vi vente 25 min på at noen skulle komme til resepsjonen. Rommet var litt slitent, men fint. Veldig fin utsikt. På badet hang det en nesten tom dorull med en brett på. Litt ekkelt å ikke få en ny. Stemningen blant de ansatte var trykket og Ingen smilte eller ønsket oss velkommen. Middagen på hotellet var skuffende.Vi ville ha kveite, men det hadde de ikke, så vi bestilte kalv til 359 kr. Det minnet mer om okse enn kalv og sausen var smakløs. Vi spiste også grillet Zuccini til 249 kr. Det var en halv squash som smakte helt greit. Fetaosten var av type "salatost" i terninger. Man forventer mer til den prisen. Servitørene var sure og lite engasjerte. Frokosten var liten og det er helt greit, men da vi kom tre kvarter før den stengte var det tomt for mye. Det var ikke ost, ingen grønnsaker,ikke kaffe og ikke bacon. Ingen ansatte man kunne spørre om påfyll heller. Folk tok på brødet og annen mat med hender og vi fant ikke rent bestikk. Burde vært ansatte der som sørget for at smittevernsreglene ble overholdt. Alt i alt en skuffende opplevelse.

1  Takk, Kaironny65
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi var 4 stykker, to spiste blåskjell og to spekematplanke. Vi ønskes oss vinanbefaling og fikk da surt svar fra kelner at vi kunne vel lese menyen...han hadde ikke mer å tilføye. Kelneren oppleves både stressa og sur fra vi fikk menyene og var ikke mottagelige for spørsmål. Blåskjellene var gode men veldig tørr rett (lite suppe) og brødet ble servert lenge før maten kom (vi trodde det var «ventebrød). Spekefjøla var veldig bra.
Med nydelig utsikt på et flott sted var det synd at «resten» ikke stod i stil.

1  Takk, ingseke
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha ventet lenge og vel på å bli henvist til et bord (det var flere ledige) dukket omsider er servitør opp og geleidet oss til et bord med skitten duk. Der ble vi sittende i 15 minutter før vi, etter å ha bedt om det, fikk EN meny til 3 personer. Så var det å vente nye 15 minutter før servitøren tilbake. De 3 forskjellige rettene vi ønsket var alle utsolgt. Vi endte med å bestille 2 kalvefileter medium stekt og en fiskeburger. Maten kom etter 25 minutter. Kjøttet var rått, fiskeburgeren var kald! En porsjon kalvefilet ble returnert til kjøkkenet, ny porsjon (som var perfekt) kom etter en lang stund. Da var de andre for lengst ferdig med sitt måltid. Takk for oss, vi kommer aldri tilbake,

1  Takk, Ninavesthaug
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Mye venting, måtte til slutt ta kontakt med servitører på egenhånd for å få plass ved et bord og for å få tatt bestilling. Servitørene virker sure, og var generelt lite serviceinnstilte. Maten var derimot god.

1  Takk, Martin T