Orbitz.com
Travelocity
Trip.com
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ingen ønsket oss velkommen og måtte finne bord selv. Ventet over 1 time på maten. Pizzaene var helt ok, men karbonadesmørbrødet var meget spesielt. 4 kalde kjøpekarbonader lagt på en liten brødskive. I tillegg lå det en reke under salatbladet☹️ Dyrt og vondt! Veldig synd at et så fint sted ikke klarer å levere god mat og service.

Takk, 996marenh
Anmeldt 1. november 2020

En nydelig middag i en rolig og lun atmosfære, med en upåklagelig service. Maten var perfekt tilberedt og smakte ypperlig! Dette var en flott opplevelse for både voksne og barn.
Kommer garantert igjen!

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Paraply124
Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, koselig atmosfære med vennlige ansatte. Direktøren stod i resepsjonen, serverte mat og kokte kaffe på bestilling. Det fungerer i og for seg på et såpass lite hotell, men selv her kan det bli litt mye for en person å takle.

Dato for oppholdet: september 2020
3  Takk, losalex2233
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk helt nydlig Indrefilet av Kalv og Kveite. Servicen var helt super. Kan annbefales på det sterkeste
Nye eiere som gjør en flott innsats for at gjesten skal ha e god opplevelse.
Bedre beliggenhet skal man lete lenge etter. Vi satt i solnedgang med vin og så gjestene bade nedenfor.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, tomsC1710LJ
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi seilte i medvind inn til Holmsbu badehotell og det var en veldig hyggelig opplevelse. Veldig fin havn med små restauranter og butikker rundt havneområde, masse liv og fin strand.

Vi overnattet på ett veldig hyggelig og delikat rom. Middagen, som vi spiste på verandaen var veldig god. Frokostrommet i vinterhagen med fantastisk utsikt ga en god start på dagen og frokosten var utrolig fresh.

Vertskap og betjeningen på hotellet var usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, IngerLillS