Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 4 vennepar som spiste på Badehotellet i Holmsbu. Både fiskesuppe, blåskjell, skagensmørbrød og rekesmørbrød falt i smak. Det var gode porsjoner på alle retter, og maten var fint anrettet. God stemning og hyggelig service. Anbefales!

Takk, HelleHoi
Anmeldt 18. juli 2021

Jeg og fruen bestilte pizza med chorizo
Karakter: 0/6
Begrunnelse: pizzan var liten og smakte ikke noe som helst. Det var virkelig som att spise litt deig med smak av luft til 210kr/pizza. Helt krise og dette kan ikke få kalles for pizza.

Svigermor bestilte ”sommersalat med skinke”
Karakter: 0/6
Begrunnelse: svigermors sommersalat med skinke bestod av noen salatblad med 1stk skinkbit til en pris av 205kr. Dere leste riktig - 1stk liten skinkbit og noen salatblad til en pris av 205kr.

Dette skulle egentlig bare blitt sendt rett tilbake in i kjøkkenet, men svigermor Spiste noen salatblad og den lille skinkbit som medfølgte. Vi var enige om at hit kommer vi aldri igjen for mat.

1  Takk, KimL3131
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ingen ønsket oss velkommen og måtte finne bord selv. Ventet over 1 time på maten. Pizzaene var helt ok, men karbonadesmørbrødet var meget spesielt. 4 kalde kjøpekarbonader lagt på en liten brødskive. I tillegg lå det en reke under salatbladet☹️ Dyrt og vondt! Veldig synd at et så fint sted ikke klarer å levere god mat og service.

Takk, 996marenh
Anmeldt 1. november 2020

En nydelig middag i en rolig og lun atmosfære, med en upåklagelig service. Maten var perfekt tilberedt og smakte ypperlig! Dette var en flott opplevelse for både voksne og barn.
Kommer garantert igjen!

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Paraply124
Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, koselig atmosfære med vennlige ansatte. Direktøren stod i resepsjonen, serverte mat og kokte kaffe på bestilling. Det fungerer i og for seg på et såpass lite hotell, men selv her kan det bli litt mye for en person å takle.

Dato for oppholdet: september 2020
3  Takk, losalex2233