Orbitz.comUSD 184
Trip.comUSD 183
FindHotelUSD 183
TripadvisorUSD 184
Anmeldt 26. juli 2021

Vi hadde gledet oss masse til å bo på superior-rom på Badehotellet, men da vi ankom viste det seg at hotellets egen oppfatning ikke sammenfaller helt med virkeligheten. De skriver, sitat: "Alle våre superior rom ligger i hotellbygningen, og alle har utsikt over havet/havnen i Holmsbu." Altså, for at vi skulle se havet så måtte vi sitte i vinduskarmen og stikke hodet ut. Resten av utsikten var rett i oppkjørselen/hagen til nærmeste bolighus.
Rommet var for så vidt lyst og trivelig, med fint bad, men det samsvarer altså ikke med beskrivelsen. I tillegg var den ene hodeputen vi hadde fått utdelt en 40x40 innleggspute, hard som bare rakker'n!

Da vi på kvelden skulle spise middag fikk vi et fint bord med utsikt utendørs og ble anbefalt av servitør å bestille via QR-kode, for på den måten ville det gå raskere. Vi bestilte forrett, hovedrett og vin. Da det hadde gått 40 minutter hadde vi ennå ikke fått vinen, til tross for at vi hadde ymtet frempå til to servitører om at vi ønsket vinen før maten. Når vi igjen sa i fra så fikk vi beskjed om at bestillingen vår hadde blitt borte. Ytterligere 10 minutter gikk, så kom endelig vin og en helt nydelig fiskesuppe. Men så tok det igjen 45 minutter før vi fikk hovedretten; Den tørreste og mest smakløse kveita vi noen sinne har smakt. Tilbehøret likeså. Innskrumpede ovnsbakte poteter og noe strimlet kål helt uten smak.
Frokosten dagen etter var hellere ikke noe å skryte av. Kremert bacon, kokte egg med grønnskjær, blek leverpostei, svett gulost, men nydelig ferskt brød.

Til tross for at dette hotellet har en helt fantastisk beliggenhet og hyggelige ansatte så kommer vi garantert ikke til å dra hit igjen! Det er så mange andre tilsvarende steder å velge mellom, som setter service og kvalitet i høysetet.

Takk, Opcline
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 4 vennepar som spiste på Badehotellet i Holmsbu. Både fiskesuppe, blåskjell, skagensmørbrød og rekesmørbrød falt i smak. Det var gode porsjoner på alle retter, og maten var fint anrettet. God stemning og hyggelig service. Anbefales!

Takk, HelleHoi
Anmeldt 18. juli 2021

Jeg og fruen bestilte pizza med chorizo
Karakter: 0/6
Begrunnelse: pizzan var liten og smakte ikke noe som helst. Det var virkelig som att spise litt deig med smak av luft til 210kr/pizza. Helt krise og dette kan ikke få kalles for pizza.

Svigermor bestilte ”sommersalat med skinke”
Karakter: 0/6
Begrunnelse: svigermors sommersalat med skinke bestod av noen salatblad med 1stk skinkbit til en pris av 205kr. Dere leste riktig - 1stk liten skinkbit og noen salatblad til en pris av 205kr.

Dette skulle egentlig bare blitt sendt rett tilbake in i kjøkkenet, men svigermor Spiste noen salatblad og den lille skinkbit som medfølgte. Vi var enige om at hit kommer vi aldri igjen for mat.

1  Takk, KimL3131
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ingen ønsket oss velkommen og måtte finne bord selv. Ventet over 1 time på maten. Pizzaene var helt ok, men karbonadesmørbrødet var meget spesielt. 4 kalde kjøpekarbonader lagt på en liten brødskive. I tillegg lå det en reke under salatbladet☹️ Dyrt og vondt! Veldig synd at et så fint sted ikke klarer å levere god mat og service.

Takk, 996marenh
Anmeldt 1. november 2020

En nydelig middag i en rolig og lun atmosfære, med en upåklagelig service. Maten var perfekt tilberedt og smakte ypperlig! Dette var en flott opplevelse for både voksne og barn.
Kommer garantert igjen!

Dato for oppholdet: november 2020