“Middag”
Anmeldelse av Privaten Café

Privaten Café
Vurdert som nr. 3 av 5 Restauranter i Holmsbu
Beskrivelse: Velkommen til tradisjonsrike Privaten Cafe, som ligger idyllisk til ved havnen i Holmsbu. Her serveres kaffe, kaker, egne barnemenyer, smørbrød og middager. På Privaten tilbyr man også et innholdsrikt underholdningstilbud – hele året. Fantastisk uteservering, hvor man faktisk sitter under tak – i en inspirerende og uformell atmosfære, omgitt av en liten ”blomsterverden” og Holmsbu Havn. Catering kan bestilles, samt egne tilbud for selskaper, bedrifter, turoperatører og grupper! Passer flott for uformelle arrangementer og selskaper.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet i vakre Holmsbu.
Nydelig utsikt.

Spiste en fantastisk pepper biff.

God service og rask servering av hyggelig betjening.

Finner ikke noe flottere sted når sola skinner fra skyfri himmel - Sørlandsidyll .

Takk, 280ritae

Anmeldt 24. juli 2020

Når vi skulle bruke 328 kr på en middag med kalv, forventer man mer enn 1 stk. GODT stekt biff ca. 150gr, 5 bittesmå- ikke helt kokte poteter, og no "grass" på toppen. Ganske smakløst var det også. Ellers er det et supert sted for øl og god stemning.

1  Takk, kristinbP3334WY
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Et hyggelig sted ned god utsikt til vannet og all aktivitet i det lille stedet Holmsbu. Meget god mat og hyggelig betjening

Takk, 613kjetila
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Lang ventetid. Når burger kom var den rå innvendig. Dette er nok et greit sted for å drikke og røyke.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 434_rjanf
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Elendig service! Lang ventetid, 3 timer for lunch!!!! Styr unna!!! Min verste restaurant/ opplevelse noen sinne! Familie på tur i båtsamlinga ønsket et måltid. Det gikk 3 timer fra vi kom inn til vi fikk maten vår! Måtte selv hente menyer da vi ikke gikkkontskt med servitøren etter 30 min. Lang tid før servitøren tok bestillingen vår- og ennå lengre tid før maten kom, etter flere henvendelser fra OSD. Trist for vakre Holmsbu. Grusom opplevelse, hilsen familie på 6 i båt.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Anitfje

Reisende som så på Privaten Café, så også på

Har du vært i Privaten Café? Del dine erfaringer!