“Tur fra bryggen på Nordre til makø”
Anmeldelse av Makø Gård og Café

Makø Gård og Café
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Beskrivelse: På Makø gård og café får du idyllisk sommer-mat, grillmat, sjømat og godt miljø - Makø Sommercafé.
Anmeldt 27. januar 2019

Tvers over denne herlige øya på nydelige stier i strålende vær, vi kommer til Makø og setter oss på denne gedigne uteserveringen som ender i strandkanten. Her får vi herlig fransk fiskesuppe mm

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, petter eilert s

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

På båttur til Tordenskjoldbukta var det bare en kort gåtur til Makø gård og Kafe. Ble veldig positivt overrasket over stedet.
Her var det godt utvalg i mat, sjarmerende lokaler og dyr barna kunne se på mens du ventet. Spesielt gøy var det med alpakkaene. Vi bestilte entrecote og barnehamburger og måtte vente litt, vi så at maten sto ved kokken uten at servitøren kom ut med det, barnet vårt gikk bort og hentet maten for oss. Kokken kom da ut etterpå og beklaget og spurte om maten hadde blitt kalt for da skulle vi få ny- god service!
Vi håper å komme igjen.

1  Takk, Aidapida
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Hit må vi innom hvert år for en deilig lunsj! Stedet er utrolig koselig og passer godt for alle i familien. God atmosfære, nydelig beliggenhet og herlig chill musikk! Er flere søte dyr som er verdt å se som bor vegg i vegg med restauranten. Kan være vanskelig å få båtplass hvis man ankommer sjøveien...

Takk, Karianne S
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Dette er en skjult perle. Perfekt for en dagstur med ferja eller med egen båt. Vi kom med båt og det var helt fult på brygga. Dregget derfor på innsiden av den store ferjekaia. Vi spiste grillmiks og burgere. Grillmiks fikk veldig skryt av damene. Burger og øl fikk skryt av gutta. Anbefaler å gå til Tesebukta etter mat....10 min og veldig hyggelig.

Takk, Petter E
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted på en god værs dag. God mat, og endel utvalg. Supper, bakt potet, grill mat. Dyr på gårdstunet. Kan nåes med ferge.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, anettel211

Reisende som så på Makø Gård og Café, så også på

Skjærhalden, Hvaler

Har du vært i Makø Gård og Café? Del dine erfaringer!