“Good value for money i en hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Makø Gård og Café

Makø Gård og Café
Vurdert som nr. 4 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Beskrivelse: På Makø gård og café får du idyllisk sommer-mat, grillmat, sjømat og godt miljø - Makø Sommercafé.
Anmeldt 16. august 2020

Har besøkt Makø i flere år. Alltid like fornøyd med mat og service. Vi opplever en spesiell atmosfære. Takk til vertskapet.

Takk, tomrE2991CF

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Var der for første gang, blir ikke sen siste. Tok ferge til fergeleiet i Gravningsund og gikk over øya til Makø. Ble godt tatt imot og fikk antibac sprayet på hendene før vi gikk inn. God mat og hyggelige priser. Verten fortalte om historien til stedet . Snakket mye med gjestene. Vi ble der i flere timer. Fergen kom og hentet oss på brygga nedenfor restauranten.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Pulservikdama
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fint spisested, god og rimelig mat, fin beliggenhet (kan nås kun ved båt/ferge).
Jeg likte at de tar covid-19 for alvor. Du bli møtt av en vert ved porten som holder antibac spray. Bordene er plassert med en god avstand. Du ser dyr og kjøkken hage/masse planter i nærheten. Fint uteareal hvis du liker å spise ute, og en koselig innested hvis du skal spise inne.
Dette stedet er med sjarm. Anbefales!

Takk, StellaR527
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Har hytte på Nordre Sandøy, men denne sommeren var første gang jeg har vært på denne perlen av et sted. Dro dit litt tilfeldig med noen venner for en øl og dro først derifra 6-7 timer senere. Hyggelig betjening og fine priser. Fikk også snakket med eieren Tore, en veldig hyggelig mann med spennende planer for kommende somre. Neste sommerferie blir det flere turer hit, garantert!

Takk, Amtraxx
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Artig sted med veldig spesiell atmosfære. Vertskapet eneveldig energiske og du kommer virkelig hjem til Lene og Tore når du besøker kafeen. Maten er enkle retter som smaker veldig godt, om det er store porsjoner.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tom K

Reisende som så på Makø Gård og Café, så også på

Skjærhalden, Hvaler

Har du vært i Makø Gård og Café? Del dine erfaringer!