“God mat i koselige omgivelser ”
Anmeldelse av Makø Gård og Café

Makø Gård og Café
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Beskrivelse: På Makø gård og café får du idyllisk sommer-mat, grillmat, sjømat og godt miljø - Makø Sommercafé.
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

God mat i trivelige omgivelser:-)
Best i godt vær da bordene stort sett er ute pga covid.

Enkel meny, men smakfult.
En veldig god eplekake med is ble en god avslutning på et godt måltid.
Barna kan se på dyrene i nærheten som underholdning hvis de går lei.

Takk, espeng295

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en meget uhøflig mannlig vert, hele vennefølget på 6 personer fikk et meget ublidt møte med dette serveringsstedet !!

Takk, j0n_ysteinb
Anmeldt 16. august 2020

Har besøkt Makø i flere år. Alltid like fornøyd med mat og service. Vi opplever en spesiell atmosfære. Takk til vertskapet.

1  Takk, tomrE2991CF
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Var der for første gang, blir ikke sen siste. Tok ferge til fergeleiet i Gravningsund og gikk over øya til Makø. Ble godt tatt imot og fikk antibac sprayet på hendene før vi gikk inn. God mat og hyggelige priser. Verten fortalte om historien til stedet . Snakket mye med gjestene. Vi ble der i flere timer. Fergen kom og hentet oss på brygga nedenfor restauranten.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Pulservikdama
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fint spisested, god og rimelig mat, fin beliggenhet (kan nås kun ved båt/ferge).
Jeg likte at de tar covid-19 for alvor. Du bli møtt av en vert ved porten som holder antibac spray. Bordene er plassert med en god avstand. Du ser dyr og kjøkken hage/masse planter i nærheten. Fint uteareal hvis du liker å spise ute, og en koselig innested hvis du skal spise inne.
Dette stedet er med sjarm. Anbefales!

1  Takk, StellaR527

Reisende som så på Makø Gård og Café, så også på

Skjærhalden, Hvaler

Har du vært i Makø Gård og Café? Del dine erfaringer!