“ Beliggenheten er topp! ”
Anmeldelse av Losen Hvaler

Losen Hvaler
Vurdert som nr. 7 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei mat. Mettende men ingen høydepunkt! En av oss bestilte rekesmørbrød. Ikke helt ferske reker men stor porsjon. Lite brød og veldig mye reker. De andre spiste pizza og burger. Det som er det beste med denne spiseplassen er beliggenheten. Helt nede ved båtbrygga på Skjærhalden. Vi satt ute i sol og fint vær og spiste med utsikt til alle båtene og yrende folkeliv. Det trekker opp scoret.

2  Takk, benttte

Anmeldt 6. juli 2020

Ikkje spesielt imponert over maten. Ferdigkjøpte pizzabunner og reker i lake. Virker som det meste er halvfabrikata og oppvarma mat. Prøvd to gonger no, kjem ikkje tilbake. Ikkje spesielt billig heller. Fin beliggenhet.

Takk, gunbjorgo
Anmeldt 1. juni 2020

Vi kom til Skjærhalden 1.pinsedag og det var rimelig kaos overalt, ikke minst; relativt få spisesteder som var åpne utifra vår rusletur "gjennom" Skjærhalden som ikke er det største stedet; men riktig trivelig.

Mye folk og vi bestilte hhv.silde-/rekesmørbrød til hver av oss. Deretter skjedde det lite, svært lite, men interessant å se hvordan tidvis mat ble stående for henting på kjøkkendisken uten at de ble hentet. Etter ca 25 min purret vi og da dukket vår mat fort opp.
Raust med reker og godt var det, men jeg tror jeg ble vinner med silden. Nydelige, store fileter samt eggeskiver( halvt egg?) og noen få rødløksringer. Silden var sjelden god til å få i Norge- virkelig snaddermat.
For å spare tid ved betaling ba vi om regning da maten ble servert og det tror jeg var lpraktisk(kanskje for begge parter?).

Forøvrig, det var nok pizza som var mest populært - iallfall ved vårt besøk og de så gode ut

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, guideOslo
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Lunch på en varm dag , litt unge nye servitører, servicen må bli bedre , men alle må starte ett sted.
Burgeren var god.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, frodej180
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Bra beliggenhet på brygga, men typisk norsk gatekjøkkenmat. Husets burger er en katastrofe, og den koster NOK 200. Matmessig er dette bare trist.

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, mariusd180

Reisende som så på Losen Hvaler, så også på

Skjærhalden, Hvaler

Har du vært i Losen Hvaler? Del dine erfaringer!