“Pepperbiff 👍”
Anmeldelse av Losen Hvaler

Losen Hvaler
Vurdert som nr. 9 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Knallgod og helt prrfekt pepperbiff. Meget positivt overrasket hele familien.
Trivelig betjening trekker også opp.

Takk, Dream16344415403

Anmeldt 22. juli 2021

Gatekjøkkenmat på en plass som har nydelig beliggenhet. Fortjener bedre. Pizza og burger som ikke engang blir servert på circle k

1  Takk, 807kristians
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Litt under middels, dessverre. Hyggelig servering maten kom raskt men kvaliteten på maten rakk ikke helt opp og hadde forventet mer

Takk, Lars Johan L
Anmeldt 11. juli 2021

En dårlig opplevelse mat langt under pari. Bestilte stor biffsnadder. Den var overraskende liten og førs glemte de saus og så fikk man kald saus. Fiskesuppa var smakløs lurer på om de glemte fiskekraft og kun brukte fløte. Kvelden ble ødelagt for vår del.

Takk, Ttopp1982
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Da ble det lunsj på Losen og vi ble hyggelig tatt imot av servitører.
Rundt bordet ble det spist; pizza, kyllingsalat, fish&chips samt Losenburger m/ost og bacon.
Alt velsmakelig til fornuftig prisnivå, og nok en gang blide og servicevennlig personale.
Et sted å anbefale, vi kommer igjen!

Takk, SveBra

Reisende som så på Losen Hvaler, så også på

Skjærhalden, Hvaler

Har du vært i Losen Hvaler? Del dine erfaringer!