“Hit kommer jeg ikke tilbake.”
Anmeldelse av Vertshuset Skjærhalden

Vertshuset Skjærhalden
Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Pizzarestaurant md alle rettigheter. Levende musikk, god mat og høy stemning
Anmeldt 18. august 2021

Jeg og 6 venner skulle hit å kose oss med pizza etter en dag på Hvaler. Det første som møter oss er servitøren som ikke tror på oss når vi forteller at vi er en boenhet. Noe vi var. Vi kommer såvidt inn i lokalet før bartender hviler servitøren i øret og tviler sterkt på at vi alle bor sammen. Vi følte oss på ingen måte velkomne her, så vi ville heller gå sultne enn å spise her. Så hit anbefaler jeg dere ikke å dra om dere er en større grupper.

Takk, N3791PGmartink

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi har flere år vært så heldige å få feriere på skjærhalden. Dette er vårt 2 besøk denne ferien. Veldige god pizza, raskt og hyggelig service av servitør Tommy og Kristine. Vi kommer tilbake neste sommer

Takk, 689olel
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Norges beste pizza? Den er ihvertfall den beste jeg har smakt. Jeg har spist her endel ganger. De servitørene jeg har møtt har vært veldig hyggelige, og ventetid har vært bra. Gleder meg hver gang vi skal til vertshuset!

Takk, Thomas W
Anmeldt 26. juni 2021

Bestefar tar med datter og sønn med sine kjærester og 5 mindreårige barn som ferierer sammen på samme hytte på Hvaler. Blir foreslått å sitte i 3 kohorter. Restauranten er tom, kl 1315. Takker for oss og bestiller 2 pizzaer takeaway. Pris ble nok ikke sjekka ved bestilling da man har et sånt ca estimat innebygd. Kr 840.- åttehundreogførtikroner. Erre mulig

Takk, 278sveini
Anmeldt 24. juni 2021

Jeg er RASENDE etter mitt besøk på vertshuset. Her ville jeg besøke sammen med 5 venner som jeg er på hyttetur på sammen med, og dermed er vi i samme «kohort» enn så lenge vi er på hytteturen. De ansatte mente at vi ikke fikk sitte sammen fordi vi ikke bor sammen fast, selv om vi har bodd sammen de siste 4 dagene.. 2 av oss er fullvaksinerte i tillegg og servitøren sa at dette ikke hjalp noen ting. I tillegg fikk vi inntrykk av at hun servitøren ikke ville ha oss der, heller ikke han som tvang oss til å sitte separate fra hverandre. Da vi fikk bord, så fikk vi det aller verste av alle bordene. Vi ble satt i et utebod med nymalte vekker i skyggen i hjørnet av restauranten, selv om det var mange flere ledige bord ute i sola… Deretter bestemte vi oss for å dra på Losen, der fikk vi utrolig mye bedre service og mye hyggeligere beliggenhet, jeg anbefaler Losen! Men jeg anbefaler IKKE vertshuset på noen som helst måte. PS til dere ansatte, det er lov å smile selv om man kanskje ikke vil være på jobb, iallfall lat som om dere ikke hater livene deres foran kundene!! Takk for meg..

Takk, Torereiser

Reisende som så på Vertshuset Skjærhalden, så også på

Skjærhalden, Hvaler
Skjærhalden, Hvaler

Har du vært i Vertshuset Skjærhalden? Del dine erfaringer!