“Erfaring”

Vertshuset Skjærhalden
Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Uteservering
Beskrivelse: Pizzarestaurant md alle rettigheter. Levende musikk, god mat og høy stemning
Anmeldt 11. september 2021

Trist sted,overprist pizza og elendig personel..Folk fløy rundt på bordene ,men jeg ble bedt om å derfra . Hvorfor vet jeg ikke ,nen jeg drar aldrig dit igjen!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 922catop

Anmeldt 18. august 2021

Jeg og 6 venner skulle hit å kose oss med pizza etter en dag på Hvaler. Det første som møter oss er servitøren som ikke tror på oss når vi forteller at vi er en boenhet. Noe vi var. Vi kommer såvidt inn i lokalet før bartender hviler servitøren i øret og tviler sterkt på at vi alle bor sammen. Vi følte oss på ingen måte velkomne her, så vi ville heller gå sultne enn å spise her. Så hit anbefaler jeg dere ikke å dra om dere er en større grupper.

Takk, N3791PGmartink
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi har flere år vært så heldige å få feriere på skjærhalden. Dette er vårt 2 besøk denne ferien. Veldige god pizza, raskt og hyggelig service av servitør Tommy og Kristine. Vi kommer tilbake neste sommer

Takk, 689olel
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Norges beste pizza? Den er ihvertfall den beste jeg har smakt. Jeg har spist her endel ganger. De servitørene jeg har møtt har vært veldig hyggelige, og ventetid har vært bra. Gleder meg hver gang vi skal til vertshuset!

Takk, Thomas W
Anmeldt 26. juni 2021

Bestefar tar med datter og sønn med sine kjærester og 5 mindreårige barn som ferierer sammen på samme hytte på Hvaler. Blir foreslått å sitte i 3 kohorter. Restauranten er tom, kl 1315. Takker for oss og bestiller 2 pizzaer takeaway. Pris ble nok ikke sjekka ved bestilling da man har et sånt ca estimat innebygd. Kr 840.- åttehundreogførtikroner. Erre mulig

Takk, 278sveini

Reisende som så på Vertshuset Skjærhalden, så også på

Skjærhalden, Hvaler
Skjærhalden, Hvaler

Har du vært i Vertshuset Skjærhalden? Del dine erfaringer!