“Fantastisk mat”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Alltid kjempe god mat her. Rask service og hyggelige servitører. Koslig lokaler, som ligger rett ved vannet. Du bør like sjømat om du skal spise på dette stedet, da det er veldig begrenset meny. Men maten er fantastisk!

1  Takk, Bare-meg12

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi har savnet dere og gleder oss over at dere har åpnet igjen etter Covid-19 nedstengningen. Vi besøker dere gjennom hele året og maten og servicen er alltid på topp. Hyggelig vertskap, serviceinnstilte servitører og nydelig mat. Siste besøk var 13.juli. Familien valgte Kamskjell, Tartar, Sirdalsrøye og rabarbra-crumble med is. Nydelig og rikelig.

Takk, HildeL_12
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Deilig danske smørbrød i Skjærhalden. Masse mat. Hyggelig betjening og lokale. Frister til gjentagelse.

Takk, Metteberg65
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Utrolig god lunsj. Bestillte sandwich med laks og egg ++. Veldig spennende og gode smmensatte smaker!

Ventebrød var utrolig godt!
Anbefales!

1  Takk, _dnes2020
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Besøkte første reis igjen etter rykter og anmeldelser i avisen som tyder på kvalitets heving. Vi ble meget fornøyd og både service og råvarer var av første klasse hit skal vi igjen. Nå måler første reis seg med slippen resturant i fredrikstad, meget imponerende

Takk, fantfllfkf

Reisende som så på Foerste reis, så også på

Har du vært i Foerste reis? Del dine erfaringer!