“Forferdelig service! ”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Forferdelig service! Servitør var direkte frekk mens vi sto utenfor å ventet på bord. Vi var på nippet til å gå flere ganger. Vi ventet i over 15 min i kø, og servitøren lovet oss bord til kl 14 for da skulle det komme en servitør til. Klokken ble 14.05, og vi spurte om bordet var klart, da fikk vi slengt i fleisen «det er klar når det er klart!».

Den eneste grunnen til at denne restauranten ikke får 1 stjerne er for at maten var ok. Men kommer absolutt ikke til å dra tilbake hit!

4  Takk, 119malina

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire stykker som var ute og spiste på Første reis. Veldig imøtekommende og god service. Alle valgte breiflabb til hovedrett og den var veldig god! Men priser på over 400kr for flere hovedretter, breiflabben inkl. er er drøyt, god mat ja, men ikke i nærheten av «Michelinkvalitet»

3  Takk, 999hanschristiang
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Etter noen måneders fravær var vi i dag tilbake i en restaurant som følger smittevernregler med fornuft.
Vi prøvde en bordbestilling inne, men uten hell, derimot god plass ute. Herlig ble det med varmelamper, rask, god og hyggelig servering. Samme personell som ved tidligere anledning, men nå med en helt annen service. Nedetiden i det siste godt brukt?
I dag ble det en herlig ny vri på pannestekt Breiflabb.
Prøver noe annet neste uke.

3  Takk, safetyguide1
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, veldig bra service og hyggelig personale. Veldig bra smittevern tiltak
Terningkast 6

2  Takk, dollar123
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familien på 11 og alder fra 5 til 67 besøkte Første Reis søndag ettermiddag. Vi ble godt ivaretatt og smittevern ble tatt på alvor. Det er deilig å besøke et sted som setter gjestene i fokus! Servitøren var strålende, flink og meget behagelig. Vi besøker Første Reis hver sommer fordi Matilda (på 12 år) bare MÅ dit å spise silde-tallerken. Mange spiste den og den var som vanlig veldig god. Det ble også bestilt andre retter, fiskesuppe, kveite, indrefilet, sjørøvertallerken, blåskjell, ostetallerken, brød og aioli. Alt var velsmakende og alle var fornøyde. Prisene på hovedrettene er litt i overkant synes vi, men dette er også det eneste vi kan sette fingeren på. Vi har som sagt besøkt restauranten mange ganger og synes årets besøk var desidert det beste.

Takk, 335sirig

Reisende som så på Foerste reis, så også på

Har du vært i Foerste reis? Del dine erfaringer!