“God fish and chips og utmerket service og atmosfære”
Anmeldelse av Big Fish

Big Fish
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Kjøkken: Pizza, Sjømat, Norsk
Beskrivelse: Big Fish er en restaurant på Skjærhalden, Hvaler, ved Fredrikstad. Uformell mat av kvalitet - bar, cafe, spisested - både skalldyr, fisk, sjømat, kjøtt og vegetar/vegan.
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Spesielt god service. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening. God og "hjemmelaget" fish and chips. Hyggelig atmosfære.

Takk, KristinNistad

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Svært trivelige uteområder. Vi spiste pizza og hamburger. God på smak og sånn man kan forvente. Hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, tkpettersen
Anmeldt 1. juli 2021

Hadde med oss to hunder, og da det begynte å pøsregne ønsket vi bord under tak. Det var visst umulig å få til pga vi hadde med oss hund. Servitører forsøkte å være behjelpelige, men leder påstod at dette ikke var mulig.
Vi spurte pent om det er mulig å gjøre unntak grunnet mye regn, noe det ikke var.
Dette blir for oss dårlig kundeservice, da vi betaler for både middag, dessert og drinker.
Hyggelige servitører, men her må ledelsen tar ansvar. Ender med en dårlig opplevelse på Big Fish, der vi endte opp med å fryse og bli bløte.

4  Takk, Christine L
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Her var hele familien på lunsj og det var veldig vakkert med klatreplanter rundt oss og stor plass for barna å være på. Variert meny med veldig god mat, og hyggelige og tilgjengelige servitører. Hit drar vi gjerne igjen!

Takk, 777jannem
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Vi var to par som på en fantastisk flott lørdag ettermiddag bestemte oss for «en bedre middag».
Fikk raskt tildelt ledig bord av hyggelig servitør.
Drikke kom raskt etter bestilling.
Nydelig og smakfullt måltid fikk vi oppleve.
Oppmerksomme servitører.
Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Safari322676

Reisende som så på Big Fish, så også på

Har du vært i Big Fish? Del dine erfaringer!