“Frekk servitør”
Anmeldelse av Big Fish

Big Fish
Vurdert som nr. 1 av 9 Restauranter i Skjærhalden
Kjøkken: Pizza, Sjømat, Norsk
Beskrivelse: Big Fish er en restaurant på Skjærhalden, Hvaler, ved Fredrikstad. Uformell mat av kvalitet - bar, cafe, spisested - både skalldyr, fisk, sjømat, kjøtt og vegetar/vegan.
Anmeldt 13. juli 2021

Vi har alltid pleid å hå på big fish når vi er på hytta. Vi har vært fornøyde og kost oss mye der i mange år. I dag ble det dessverre vårt siste besøk der. Det har en svært varm dag og etter mange timer på stranda kom vi sultne til big fish. Barna hadde på seg badetøy, jeg hadde shorts og en kort topp som viste magen. Vi ble vist til et bord av en kelner hvorpå vi satte oss ned. Litt etter kommer det en annen ung servitør. Hun spør om jeg har en t-skjorte til å dekke meg til med for hun «syntes jeg så så alternativ ut». Jeg sa at da vil vi heller gå. Jeg hentet min søster og datteren hennes som hadde vært på wc. Da kommer unge servitøren, og på vei ut roper hun etter oss: TA MED DEG ET TEPPE NESTE GANG!!! Dette var så ydmykende at jeg kommer aldri til å sette min fot der igjen.

5  Takk, mathildeh958
eyrepm, General Manager på Big Fish, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei,

Vi beklager veldig at situasjonen utviklet seg som den gjorde. Vi har en kleskode, og servitøren vår informerte deg veldig diskret om dette. Det virket som om dette ikke var i orden for din del, som du skriver. Hun ropte forøvrig ikke det du påstår, men du valgte selv å vise fingeren og å si "dette er ikke saudi-arabia." Vi synes ikke det er urimelig med normal tildekking på en restaurant, eller å kunne si i fra på en pen måte om reglene vi har. Vi forventer også å selv bli snakket ordentlig til, og servitøren ble omsider krass tilbake, men det på grunnlag av hvordan hun også ble møtt.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Spesielt god service. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening. God og "hjemmelaget" fish and chips. Hyggelig atmosfære.

Takk, KristinNistad
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Svært trivelige uteområder. Vi spiste pizza og hamburger. God på smak og sånn man kan forvente. Hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, tkpettersen
Anmeldt 1. juli 2021

Hadde med oss to hunder, og da det begynte å pøsregne ønsket vi bord under tak. Det var visst umulig å få til pga vi hadde med oss hund. Servitører forsøkte å være behjelpelige, men leder påstod at dette ikke var mulig.
Vi spurte pent om det er mulig å gjøre unntak grunnet mye regn, noe det ikke var.
Dette blir for oss dårlig kundeservice, da vi betaler for både middag, dessert og drinker.
Hyggelige servitører, men her må ledelsen tar ansvar. Ender med en dårlig opplevelse på Big Fish, der vi endte opp med å fryse og bli bløte.

4  Takk, Christine L
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Her var hele familien på lunsj og det var veldig vakkert med klatreplanter rundt oss og stor plass for barna å være på. Variert meny med veldig god mat, og hyggelige og tilgjengelige servitører. Hit drar vi gjerne igjen!

Takk, 777jannem

Reisende som så på Big Fish, så også på

Har du vært i Big Fish? Del dine erfaringer!