“1”

Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skåtøy
Kjøkken: Pizza, Kafé
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj
Beskrivelse: Skåtøy Kafe & Galleri ligger midt inne på øya i naturskjønne omgivelser. Vi tilbyr forfriskninger og enkle retter. Vin- og ølrettigheter. I tillegg har vi overnattingsmuligheter, - 5 rom med felles kjøkken og bad i gjestehuset. Vi har kapasitet for kurs- og konferanser for opp til 30 personer. For å komme til øya kan du ta ferje til Skåtøyroa eller egen båt til Kirkebrygga. Vi har egne båtplasser. Galleriet holder til i bygningen som tidligere var Skåtøy skole og ligger på naboeiendommen til Skåtøy kirke. Fra mai til august arrangerer vi konserter og utstillinger av høy kvalitet. Vi ligger også rett ved arenaen til Skåtøy Vise og Poesifestival. Velkommen til oss!
Anmeldt 8. juli 2020

Herlig og avslappet sted. Lett å finne båtplass, hyggelig service og fresh salat. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, C4110KMmariannes

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Skagensalaten var top notch! Både til lunsj og middag. God porsjon. Nye drivere i år, så dette er lovende :)

Takk, Helena B
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig, god fiskesuppe og fantastisk vin! Knall service Anbefaler det til hvem som helst.

1  Takk, Magnus K
Anmeldt 8. juli 2020

Fin og meget ren kafé. Bra matutvalg. God kaffe. Fint uteområde. Parkeringsmuligheter og galleri ved siden. Også fin kirke like ved med sommerkonsert.

Takk, barbararO7614NU
Anmeldt 7. juli 2020

Fantastisk service og en magisk fiskesuppe Dette er Kragerø’s koseligste sted, en skjult perle som må oppleves

Takk, kimkJ5744CI

Har du vært i Skatoy Kafé? Del dine erfaringer!